DIDAKTIKAI CÉLOK
- Memória fejlesztés valódi állatfotókkal.
- A gyerekek megismerik a gerinces állatok különböző csoportjait: emlősök, madarak, halak, hüllők és kétéltűek.
- A gerinces állatok csontvázrendszerének és különbségeinek felfedezése.
- A figyelem, a megfigyelés, a megkülönböztetés és az osztályozási képesség fejlesztése.
- Javítja a vizuális és térbeli memóriát.
Gazdagítja a szókincset azáltal, hogy a játék során a gyerekek megtanulják az állatok neveit és azok fő csoportjait, továbbá gyakorolhatják a mondatalkotást is azáltal, hogy a kártyákon szereplő képekhez kapcsolódóan mondatokat, történeteket találhatnak ki.
Részletek
|
Tartalma: 34 db nagyméretű, karton kártya gerinces állatok és azok csontvázát ábrázoló valódi képekkel. A kártyák masszív, tartós, kiváló minőségű, vastag kartonból készültek. Ideális játék a memória gyakorlására, a figyelem fejlesztésére és a gerinces állatok különböző csoportjainak - emlősök, madarak, halak, hüllők és kétéltűek - megismerésére.
|
|
karton
|
"KOOPERATÍV VÁLTOZAT
1. Szerelje fel a nyilat a rulettre.
2. Válassza szét a főkártyákat az élelmiszerkártyáktól.
3. Fordítsd fel az összes ételkártyát képpel felfelé.
4. Felváltva, a legfiatalabb játékossal kezdve fordítsák el a rulettkeréken lévő nyilat, keressenek egy, a nyíl által jelzett ízű ételt, és tegyék a megfelelő ízű mesterkártyára.
6. Ezután fordítsák meg az ételkártyát, hogy az ikonnal ellenőrizzék, hogy az
asszociáció helyes-e.
Ha nem, tegyék vissza az ételkártyát képpel felfelé az asztal közepére.
Ha helyes, hagyják a kártyát a helyén, az élelmiszerrel felfelé.
7. Ekkor jön a következő játékos.
Ha a rulettnyíl olyan ízt pörget, amelynél már nincs ételkártya az asztal közepén, akkor a következő résztvevő van soron.
8. A játék akkor ér véget, amikor az asztal közepén már nincs több ételkártya, és mind a 8 mesterkártya azon az oldalon van, ahol egyetlen íz van.
VERSENYALAPÚ VÁLTOZAT
1. Szerelje fel a nyilat a rulettre.
2. Válassza szét a mesterkártyákat az ételkártyáktól, és ossza szét a mesterkártyákat a játékosok között. Ha 8-nál több játékos van, játszhatnak párban vagy csapatban is.
3. Az összes ételkártyát képpel felfelé az asztal közepére helyezzük.
4. Felváltva, a legfiatalabb játékossal kezdve fordítsák el a rulettkeréken lévő nyilat, keressenek egy, a nyíl által jelzett ízű ételt, és helyezzék a mesterlapodon lévő megfelelő íz mellé.
5. Ezután fordítsák meg az ételkártyát és ellenőrizzék, hogy az asszociáció helyes-e.
Ha nem, tegyék az ételt újra az asztal közepére, arccal felfelé.
Ha ez helyes, hagyják a kártyát a helyén, az élelmiszerrel felfelé.
6. Ekkor jön a következő játékos. Ha a rulettnyíl olyan ízt pörget, amelynek már nincs étekkártyája az asztal közepén, vagy olyan ízt, amelyet a játékos már kitöltött a főkártyáján, a sor a következő játékosra száll.
7. Az a játékos nyeri a játékot, akinek először sikerül mind a négy ízesítéssel kiegészítenie a mesterlapját."