|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A különböző nehézségű alaplapokat tartalmazó játék a képek párosítása során kitűnően fejleszti a megfigyelőképességet. Memóriajátékként is használható.
A játék menete:
Keressük meg az egyik táblához tartózó kártyákat. Keverjük össze azokat és fedjük be a táblán található négyzeteket – képpel lefelé. Ezután leveszünk egy kártyát és a tábla mellé tesszük képpel felfelé. Az első játékos megfordít egy másik kártyát és ha az azonos (nem csak hasonló) a fedetlen négyzettel akkor odateszi a kártyát képpel felfelé. A kártya forgatása megengedett az azonosság ellenőrzéséhez. Ha nem azonos a két motívum, akkor a kártya képpel lefelé kerül a fedetlen négyzetre. Ezután a következő játékos jön. Akinek sikerül azonos motívumot találni kap egy pontot. A játék addig tart, míg az összes kártya képpel felfelé nem kerül a táblára. A játékot az nyeri, aki a legtöbb pontot gyűjti össze. Memóriajátékként is játszható. Ekkor a táblákat nem használjuk. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|