|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
1 játék: Ujjírás
2 játék: Tapintós játék 3 játék: Érzék párosító Előkészületek: A három játék kártyáit helyezzük lefelé az asztalra. A fa korongok és a szemmaszk a narancssárga kártyákhoz tartoznak.(2 játék) Az érzékelő szimbólumokkal ellátott táblát a lila kártyák mellé helyezzük (3 játék) Játék kezdete: A játékosok felváltva dobnak a kockával, a legfiatalabb vagy a legidősebb kezd.Ha zöldet dobnak akkor zöld kártyát húznak, ha narancsot narancs kártyát ha pedig lilát akkor lila kártyát. 1 játék: A játékos zöldet dobott. Egy másik játékos húz egy kártyát a zöld pakliból, majd megpróbálja "leírni" amennyire pontosan csak tudja az adott tárgyat, számot vagy betűt annak a játékosnak a hátára aki dobott a kockával. Ha a gyermek aki dobott kitalálja mi van a kártyán, akkor megtarthatja. Ha nem sikerült kitalálnia, akkor a kártya visszakerül a pakliba és a következő játékos dob. Másik variáció: Ha nagyon kicsik a gyerekek és még nem ismerik a számokat és a betűket akkor csak azokat a kártyákat használjuk amelyiken a tárgyak vannak, így biztos hogy sikerélményben részesülnek a kisebbek is. 2 játék: Ha a játékos narancsot dob, akkor fel kell vennie a szemmaszkot és húznia kell egy narancs kártyát. Ezután a gyermeknek tapintással meg kell találnia a hozzá tartózó fa korongot (ugyanolyan felülettel). Ha sikerült megtalálnia megtarthatja a kártyát. Elég megtalálni a párját, nem kell megmondani, hogy milyen anyaga van.Ha a gyermek már nagyobb akkor megpróbálhatja megmondani, hogy milyen anyagról van szó. Parafa, fém, durva csiszolópapír, finom csiszolópapír, habszivacs, bársony, durva szövet, bőr, hullámpapír 3 játék: Ha a játékos lilát dob, akkor lila kártyát kell húznia a pakliból, elmondja hogy mit lát a kártyán majd megpróbálja elhelyezni az érzékelő táblán. Például: MP3 lejátszó - hallás - fül. Ha sikerült a megfelelő helyre tenni, akkor a gyermek megtarthatja a kártyát. Másik variáció:minden gyermek kitalálhatja a kihúzott kártyát. Aki először odateszi a helyére a kártyát akkor megtarthatja. Látás:közlekedési lámpa, villám, könyv, szemüveg, távcső, TV, kamera, festmény, izzó körte, mozi, Hold, árnyék, csillagok, teleszkóp, felhő Hallás:kórus, suttogás, hegedű, harang, tapsolás, ugatás, kürt, megafon, MP3 lejátszó, rendőr sziréna, kalapács, sikoly, porszívó, telefon, trombita Ízlelés: alma, banán, jégkrém, hamburger, cseresznye, limonádé, tej, répa, muffin, dió, sült krumpli, csokoládé, szőlő, kolbász Szaglás:szemét, autó kipufogó, virág, gyárkémény, kutya piszok, sajt, parfüm, arcszesz, szappan, cigaretta füst Játék vége: Szabadon dönthetünk arról, hogyan vagy mikor végződik a játék: pl.: meghatározott idő után, vagy amikor nyert egy játékos egy bizonyos számú kártyát. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|