|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Tény: Ha jók akarunk lenni matekból, a gyakorlás elengedhetetlen! De a gyakorlásnak nem kell unalmasnak lennie! Ez a játék kiválóan alkalmas a matematika játékos gyakorlására.
A HEGYMÁSZÓK játék segítségével a gyerekek felfedezhetik és gyakorolhatják az összeadás és a kivonás rejtelmeit egészen 30-ig, miközben egy hegymászó helyébe képzelik magukat.
A játék célja az, hogy a hegymászókat feljuttassuk a hegy legtetejére, amit a 30-as szám jelez. Mivel minden játékos több bábut irányít szabadon eldöntheti, hogy melyik hegymászója lép és azt is, hogy felfelé (összeadás) vagy lefelé (kivonás). Amikor összeadunk a bábuk feljebb jutnak, amikor kivonunk akkor pedig lejjebb. A pálya kialakítása miatt lehetetlen csak felfelé (összeadással) haladni, gyakran lejjebb kell ereszkedni (kivonás) ahhoz, hogy feljussunk a hegytetőre.
Dobjunk a kockával, ez határozza meg, hogy hányat léphetünk, döntsük el, melyik hegymászóval szeretnénk lépni és azt is hogy merrefelé. A hegymászók egyenes vonalban haladhatnak, előre hátra, jobbra vagy balra az aktuális pozíciójuktól.
Ha a bábu olyan számon áll, amihez hozzáadva a dobott számot, vagy kivonva belőle olyan számot kapunk amire nem tudunk egyenes vonalban rálépni, akkor az a bábu nem mozdulhat, hiszen lezuhanna a szakadékba. Ilyenkor válaszunk másik bábut, vagy ha nincs olyan amelyikkel lépni tudnánk kimaradunk a körből.
A kockadobás után, de még a lépés előtt hangosan ki kell mondani az teljes összeadást vagy kivonást és az eredményt (hat meg öt az tizenegy (a hatos számon állt és ötöt dobott) Ha az eredmény helytelen szintén nem mozdulhatunk a bábuval.
A legfiatalabb hegymászókat kivéve nem szabad a dobott számot egyesével lelépni a pályán! Először az eredményt kell hangosan kimondani.
A szürke négyzetek sziklák, amelyeket ki kell kerülni, nem léphetünk rá, nem ugorhatjuk át! A játékosok a saját bábujuk színéről indulnak és a hegy tetején a saját színükre kell megérkezniük.
A játék elején megbeszélhetjük, hogy pontosan a 30-as mezőre kell-e érkezni, vagy elég ha az utolsó dobással elérjük a csúcsot
ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|