|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Kiemelten ajánljuk: érzelmi intelligencia fejlesztéséhez, szövegalkotás gyakorlásához, autizmus spektrumzavar esetén, empátia kialakításához.
A lapokon különböző életkorú és nemű emberek láthatók, akik az érzések legváltozatosabb skáláját jelenítik meg, s nemcsak az alapérzelmeket, hanem finomabb, árnyaltabb emóciókat is. /Kisebb gyerekeknél ezek megnevezésében segítenünk kell, vagy hagyjuk ki őket/. Többféleképpen játszhatunk vele: 1. Memory: ekkor lefelé fordítjuk az összes kártyát, párt vagy ugyanazon emberek, vagy egyforma érzelmek a különböző emberek arcán alkotnak. 2. Érzelmek felismerése: megkeverjük a kártyákat, majd egyben, lefelé fordítva helyezzük az asztalra. A gyerekek felváltva húznak, de csak az tarthatja meg a kártyát, aki felismerte rajta a kifejezett érzést. Az érzelmeket le is utánozhatjuk, elmesélhetjük, mikor szoktuk érezni, tud-e példát mondani a saját életéből, egyszóval megtaníthatjuk ezen érzelmek azonosítására, kifejezésére. 3. A játék dobozában még található játékvariációk, íme egy, ami azonban nem szerepel: a régi „zsírozás” nevű kártyajáték mintájára játsszuk, azaz 4-4 lapot kap minden résztvevő. Itt a figurák nem számítanak, kizárólag az érzelmek. Valaki hív egy lapot, a következő, ha van ugyanolyan érzést kifejező lapja, megfoghatja a hívást, ha nincs, bármilyen lapot rádobhat. Ha lement a kör, annyi kártyát húznak a pakliból, hogy megint 4 lap legyen mindenkinél. Az hív, aki az előző kört vitte. Nyerni pedig az a gyermek fog, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte.
Oktatási célok, oktatási lépcsők:
- szociális „alkalmasság” fejlesztése - érzelmek felismerése, megnevezése - cselekmények felismerése és rekonstruálása - logikus gondolkodás alapjainak megteremtése - szókincs bővítése - beszédkészség fejlesztése - párbeszédek, szerepjátékok gyakorlása. 75 kártyából 15 történet alkotható. Az azonos történethez tartozó kártyák ugyanazt a számot viselik a hátoldalukon. Alkalmas bármely korosztály részére. Használható egyedül vagy csoportban. Az empátia egy igen fontos eleme az emberi kapcsolatoknak. Ez a játék kiválóan alkalmas a szimpátia és beleérző képesség fejlesztésére. A gyerekek eljátsszák a képen látható érzelmeket a történetek mesélése közben Néhány játéklehetőség: A képen látható érzelmek felismerése, megnevezése, bemutatása Történek kitalálása az adott érzelemmel kapcsolatban Egy érzelem bemutatása úgy, hogy az osztálytársak feladata a felismerés A hasonló érzelmeket bemutató kártyák összegyűjtése A kártyák sorrendbe rakásával történet alkotása Saját reakció elmesélése hasonló helyzetben. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|