|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A gyermek egész napi tevékenységét a legapróbb részletig bemutató eseménykártyák alkalmasak egy-egy feladatsor (tisztálkodás, öltözés, fogmosás, WC használat, étkezés stb.) részletes megbeszélésére. Eközben rögzítik és finomítják a gyermek gyakorlatban már megszerzett tudását.
A játék 75 darab színes, 9*9 cm-es kártyát tartalmaz, amelyekből 11 történet alkotható. Mindegyik történetnek van egy száma, amely szám megtalálható a kártyák hátoldalán. Egyes kártyák több történethez is felhasználhatóak, ezért több szám is lehet a hátoldalukon. A gyerekek számos tevékenységet végeznek nap mint nap felkeléstől lefekvésig. A játék ezeket mutatja be lépésről-lépésre. A tevékenységek mind ismerősek, ezért könnyen felismerhetőek és egyszerű beszélni róluk. A kártyák kiválóan alkalmasak a nyelvtani feladatok (igeragozás, igeidők, kérdő és felszólító mondatok) gyakorlására is.
Alkalmazási területek: óvoda, általános iskola alsó tagozata, idegen nyelv oktatása Az oktatás lépcsői és célja: a tevékenységek felismerése, hasonló tevékenységek megkülönböztetése, tevékenységek megfogalmazása szóban és írásban, logikus gondolkodás alapjainak megteremtése Tevékenységek: felkelés,reggeli mosakodás, iskolába menés ,mosdóba menés (a szünetben) ,házi feladat elkészítése, játék, vacsora, esti mosakodás, lefekvés A játék alkalmas egyéni és csoportos játékra is. Játéklehetőségek: Címek kitalálása a történetekhez Az egyes történetekhez tartozó képek megtalálása A történetek elmesélése Kérdések megfogalmazása a történetekkel kapcsolatban Felszólító mondatok megfogalmazása a történetekkel kapcsolatban Különböző igeidők használata a történetekben Mit csinálnék másként? Hogyan folytatnám a történetet? ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|