Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak








Képes történetek - Mesék I.      



Képes történetek - Mesék I.





Bruttó ár: 15 160 Ft

     

SCH 12064
Képes történetek - Mesék I.

Termék mérete:9x9 cm-es képkártyák
Tartalma:
-72 darab képkártya, 6 mese
Anyaga: karton
5Ajánlott korosztály: - 15



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Fejleszti az emlékezőképességet, mivel az ismert meséket kell képzeletben felidézni és a képkártyák segítségével időrendbe helyezni.
A mesék fontos kulturális kincsek – a gyerekeknek szükségük van mesékre! A mesék szórakoztatják a gyerekeket és felébresztik a kíváncsiságukat. Felélénkítik a fantáziájukat, hozzájárulnak a nyelvi fejlődésükhöz és fejlesztik az etikai tudatukat. A kedélyükhöz szólnak és erősítik az „ősbizalmat”, mert mindig a jók részesülnek jutalomban és a rosszak büntetésben. És minden mesének happy end-je van, a jó mesehősök által, akikkel a gyerekek azonosulni tudnak.

A gyűjtemény képsorai mindig tartalmazzák a cselekmény fontos állomásait, amik a mesékben előfordulnak – anélkül hogy brutálisak lennének vagy félelmet keltő részeket mutatnának. A történetek (a maguk kegyetlenségeivel – amiben bővelkednek a mesék) egésszé formálása mindig a fantáziára van bízva.

A képek kiváló alapot képeznek beszélgetésekhez, vitákhoz. A jól ismert, mindennapi helyzetek remek lehetőséget nyújtanak a sorrendiség fogalmának megértéséhez, következetes történetek alkotásához, valamint ezeken keresztül különböző nyelvtani szabályok gyakorlására (különösen az egyszerű múlt, illetve a folyamatos múlt idő esetében).

Felhasználási helyek:
• iskolai előkészítő
• óvoda
• alsó tagozat

Oktatási lépcsők és célok:
• a fejezetek időrendbe rendezése egy mesén belül
• a mesék elmesélése szóban és írásban
• következetes gondolkodás
• a szókincs bővítése és elmélyítése
• a nyelvi kompetencia segítése
• a szintaktikai képesség fejlesztése

Tartalma:
6 képsor, egyenként 7-16 képpel, összesen 72 színes kártya (9*9 cm). Az egy képsorhoz tartozó kártyáknak ugyanaz a betű szerepel a hátoldalán (A-F). Leírás.

A Piroska és a farkas (7 kép)
B Hófehérke (15 kép)
C A békakirály (16 kép)
D Hamupipőke (16 kép)
E Csipkerózsika (11 kép)
F Csizmás kandúr (13 kép)

Javaslatok az oktatásban:
A kártyák alkalmasak önálló-, páros- és csoportmunkára.
• a helyes sorrend megtalálása
• a mesék elmondása
• több mese összekeverése, és újra sorba rendezni
• szerepjátékok és pantomim
• az egyszerű és a folyamatos múlt idő gyakorlása

A mesék fejezetekre bontva:
A Piroska és a farkas (7 kép)
1. Az anya elküldi Piroskát süteménnyel és egy üveg borral a nagymamához.
2. Út közben találkozik a farkassal.
3. Piroska virágot szed a nagymamának.
4. Piroska megérkezik a nagymamához, és a farkast találja az ágyban.
5. Épp arra jár a vadász és hallja a farkas hortyogását.
6. A vadász belopódzik a nagymama hálószobájába.
7. A vadász, a nagymama és Piroska süteményt eszik, bort és gyümölcslevet iszik.
B Hófehérke (15 kép)
1. A királynő az ablaknál ül, és varrás közben megszúrja az ujját. Egy gyermeket kíván, aki fehér mint a hó, piros mint a vér és fekete mint az ében.
2. A mérges mostoha kérdezi a tükröt: „Ki a legszebb a vidéken?” A tükör válaszol: „Királyné, te vagy a legszebb a vidéken!”
3. Hófehérke felnő és nagyon szép.
4. A királyné újra megkérdezi a tükröt. Az most így válaszol: „Királyné, itt te vagy a legszebb, de Hófehérke ezerszer szebb nálad.”
5. A vadász az erdőbe megy Hófehérkével, mert meg kell őt ölnie. Együttérzésből futni hagyja.
6. Hófehérke a törpék házához érkezik.
7. A törpék megtalálják az alvó Hófehérkét.
8. A törpék dolgozni mennek, Hófehérke az ablakból integet.
9. A királyné kérdezi a tükröt, aki így válaszol neki: „Királyné, itt te vagy a legszebb, de Hófehérke a hét hegy mögött, a hét törpénél ezerszer szebb nálad.” A királyné tombol. (Ezt a képet a 10. és 11. résznél újra fel lehet használni.)
10. Az álruhába bújt királyné övet ajánl Hófehérkének.
11. Az álruhába bújt királyné egy mérgezett fésűt ajánl Hófehérkének.
12. Az álruhába bújt királyné rábeszéli Hófehérkét, hogy egyen a mérgezett almából.
13. Hófehérkét koporsóban fekszik. A törpék siratják. Egy királyfi arra lovagol, és kéri a törpéket, hogy hadd vigye magával a koporsót.
14. A herceg szolgálói magával viszi a koporsót. Az egyikük megbotlik. Ekkor a mérgezett csutka kiugrik Hófehérke torkából és a lány életre kel.
15. A herceg Hófehérkével ellovagol a kastélyba. A törpék örülnek.
C A békakirály (10 kép)
1. A hercegnő a kastélykert kútjánál játszik egy aranygolyóval.
2. A hercegnő sír, mert a golyó beleesett a kútba. A béka beleugrik a kútba, hogy felhozza a golyót.
3. A béka a kút szélén ül az aranygolyóval. A hercegnő örül.
4. A hercegnő a kastélyba szalad az aranygolyóval. A béka brekegve ül a kút szélén.
5. A béka az étkező teremben ül, ahol a királyi család és az udvaroncok esznek.
6. A király emlékezteti lányát az ígéretére. A hercegnő sírva ülteti a békát a tányérja mellé.
7. Döbbenten néz a békára, aki az ágyában akar aludni.
8. A hercegnő mérgesen nekicsapja a falnak a békát.
9. A hercegnő előtt egy szép fiatal herceg áll.
10. A herceg egy hintóban visszatér a birodalmába a hercegnővel. Az átok, amit a herceg hűséges szolgálója kötött a szíve köré.
D Hamupipőke (16 kép)
1. Hamupipőke az anyja sírjánál ül és sír. Az apja új felesége és annak két lánya megvetik és gyötrik.
2. Az apa egy mogyorófaágat ad Hamupipőkének, amit szeretett volna kapni. A két mostohanővér örül az ékszereknek és az új ruháknak, amiket az apa az utazásáról hozott.
3. A mogyorófaágból, amit Hamupipőke az anyja sírjára ültetett, fa nőtt. Egy fehér madárka ül a fán és teljesíti Hamupipőke kívánságát.
4. Hamupipőkének ki kell válogatnia a lencsét a hamuból, mielőtt a mostohaanya és a mostohanővérek a király báljáról hazaérnek.
5. A galambok segítenek a lencse kiválogatásában.
6. Habár Hamupipőke minden lencsét kiszedett a hamuból, a mostohaanya megtiltotta neki, hogy velük menjen a király báljára.
7. Hamupipőke az anyja sírjához megy és kéri: „Rázd meg, fácska, magadat, adj rám ezüstöt, aranyat!” A fehér madár egy arany ruhát és szép cipőket hozott neki.
8. Hamupipőke a bálban a királyfival táncol.
9. Hamupipőke a galambdúcba menekül. A herceg keresi.
10. A herceg megtalálja Hamupipőke cipőjét a lépcsőn.
11. Az idősebb mostohanővér levágja a nagylábujját, hogy a cipő jó legyen rá.
12. A herceg ellovagol Hamupipőke idősebb mostohanővérével a mogyorófához. A galambok felhívják a figyelmét a cipőben lévő vérre.
13. A kisebbik mostohanővér levág egy darabot a sarkából, hogy a cipő jó legyen rá.
14. A herceg ellovagol Hamupipőke kisebbik mostohanővérével a mogyorófához. A galambok felhívják a figyelmét a cipőben lévő vérre.
15. A herceg felpróbáltatja Hamupipőkével is a cipőt a konyhában. Pontosan illik rá!
16. Hamupipőke a herceggel együtt ellovagol a mogyorófához. A galambok a vállára ülnek.
E Csipkerózsika (11 kép)
1. A király és királyné örülnek gyermeküknek.
2. A király csak 12 javasasszonyt hívhat meg az ünnepélyre, mert csak 12 arany tányérja van. A tizenharmadik fáradt és sző a rokkán.
3. A javasasszonyok közül a tizenharmadik megátkozza a gyermeket: 15 évesen egy orsó megszúrja és holtan esik össze.
4. A tizenkettedik javasasszony még nyitva hagyja kívánságát. Az átkot már nem tudja visszafordítani, de megváltoztatni igen: a lány nem fog holtan összeesni, csak száz évig aludni.
5. A király minden orsót elégettetett a királyságban.
6. A lány a 15. születésnapján egy idős asszonnyal találkozik a torony szobájában. A kezébe adja az orsót. A hercegnő megszúrja magát vele.
7. Kajánul nevetve az öreg otthagyja az alvó lányt.
8. Az egész királyság alszik. A kastély körül nő egy tüskés bokor.
9. Egy királyfi érkezik a kastélyba és meg akarja keresni Csipkerózsikát. Mivel éppen ezen a napon ér véget Csipkerózsika százéves álma, a tüskés bokor szétnyílik és virágozni kezd.
10. A herceg megtalálja az alvó Csipkerózsikát és megcsókolja.
11. A kastélyban mindenki felébred és ünnepli Csipkerózsika és a herceg lakodalmát.
F Csizmás kandúr (13 kép)
1. Az öreg molnár halála után három fia felosztotta az örökséget: az első fia megkapta a malmot, a második a szamarat, a harmadiknak maradt a kandúr.
2. A kandúr kért a molnárlegénytől egy pár csizmát.
3. A király kiküldte a vadászait, hogy foglyokat szerezzenek neki, amit szívesen eszik. A vadászok tanácstalanok, mert a foglyokat nagyon nehéz levadászni.
4. A kandúr csapdát állított a foglyoknak. Kirakott egy nagy zsákot tele magokkal, amit a rejtekhelyről húzhatott elő.
5. A kandúr a gróf ajándékaként átnyújtja a királynak az elejtett foglyokat.
6. A kandúr viszi a meglepődött molnárlegénynek az aranyat, amit a királytól hálája jeléül kapott.
7. A molnárlegény a tóban fürdik. A kandúr, aki elrejtette annak ruháit, kéri a király és lánya segítségét.
8. A molnárlegény a király hintójában ül. Pompás ruhát visel.
9. A kandúr előresiet és találkozik egy paraszttal, aki a földet műveli. A vidék egy nagy varázslóé. Halálos fenyegetéssel kényszeríti a parasztot arra, hogy azt állítsa, a vidék az ő uráé, a grófé.
10. A kandúr a varázsló előtt áll és kihívta, hogy változtassanak át egy oroszlánt.
11. A kandúr felszólítja az oroszlánt, hogy változzon egérré.
12. A kandúr ráveti magát az egérre és megeszi.
13. A hintó a Varázsló kastélya előtt áll. A kandúr a kapuban áll. Behívja a királyt és lányát az ura, a gróf kastélyába.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Képes történetek - Mesék I.
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 8 880 Ft
     

Játsszunk azonos feltételekkel 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft
     

Képes történetek - Hogyan tehetném jóvá?
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 230 Ft
     

Első dominó játékom - Szafari 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 13 860 Ft
     

Dobókocka gyár - Készíts saját dobókockát!
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 170 Ft
     

Az egészséges táplálkozás
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 4 990 Ft
     

Német nyelv<br>Gyakorlatok helyesíráshoz<br>Magánhangzók időtartama
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 040 Ft
     

Az én lovardám - kártyajáték
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft