|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az eseménysorozatokat gyermek közeli élményekből állították össze, amelyek alkalmasak az összefüggések valamint az időrendiség felismerésére, szókincsfejlesztésre. A kirakott képek bármelyikét kicserélhetjük a kérdőjelet ábrázoló kártyával, így a gyermek fantáziájára bízzuk a történet folytatását.
Színes történetek, amelyek ideálisak elbeszéléshez és vitához. A kérdőjeles kártyáknak speciális szerepük van a játékban. Helyettesíthetünk velük egy vagy több kártyát a történetben, ezzel teret adva a képzelőerőnek. Oktatási cél: - Pontos megfigyelés - Történetek alkotása - „Sorrendben történő” gondolkodás ösztönzése - Szókincs bővítése - „Szóbeliség és írásbeliség” fejlesztése - Párbeszédek alkotása, szerepjátszás Az azonos történethez tartozó kártyák számmal jelöltek a hátoldalukon. A kártyák alkalmasak mind anyanyelv, mind idegennyelv oktatásához. Alkalmazható „gyógyító” játékként is illetve terápiás célokra. Játszható egyedül vagy csoportban. A kérdőjeles kártyáknál feltehető kérdések (ha az utolsó kártyát helyettesítjük): Mi fog történni? Te mit tennél következőnek? Kihagyhatunk a történet közben is egy fontos képet. Ekkor azt kérdezzük, hogy mi történhetett a kihagyott képen.
Színes történetek, amelyek ideálisak elbeszéléshez és vitához.
A kérdőjeles kártyáknak speciális szerepük van a játékban. Helyettesíthetünk velük egy vagy több kártyát a történetben, ezzel teret adva a képzelőerőnek. Oktatási cél: - Pontos megfigyelés - Történetek alkotása - „Sorrendben történő” gondolkodás ösztönzése - Szókincs bővítése - „Szóbeliség és írásbeliség” fejlesztése - Párbeszédek alkotása, szerepjátszás Az azonos történethez tartozó kártyák számmal jelöltek a hátoldalukon. A kártyák alkalmasak mind anyanyelv, mind idegennyelv oktatásához. Alkalmazható „gyógyító” játékként is illetve terápiás célokra. Játszható egyedül vagy csoportban. A kérdőjeles kártyáknál feltehető kérdések (ha az utolsó kártyát helyettesítjük): Mi fog történni? Te mit tennél következőnek? Kihagyhatunk a történet közben is egy fontos képet. Ekkor azt kérdezzük, hogy mi történhetett a kihagyott képen. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|