|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az állatok "rosszalkodásán" keresztül rávilágíthatunk a konfliktushelyzetek helyes és helytelen megoldására!
13 színes történet, amely különböző állatok segítségével ábrázolja az emberi viselkedésformákat az erőszak témakörében. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a gyerekek kiválóan tudnak azonosulni az egyes állatkarakterekkel, és így könnyebben képzelik bele magukat az adott szituációkba. Az állatok a történetekben a színész szerepét töltik be.
Minden történetnek két befejezése van: Társadalmilag elfogadhatatlan befejezés, amely szenvedést okoz (negatív) Sokkal békésebb megoldás (pozitív) Az azonos történethez tartozó kártyák ugyanazt a számot viselik a hátoldalukon. A kisebb szám a kártyák történetben betöltött helyét jelzi. Oktatási cél: Erőszakos helyzetek felismerése Szociális érzékenység fokozása Párbeszédek, szerepjáték Szókincs bővítése Játéklehetőségek: Annak elmesélése, hogy az egyes kártyákon mit látnak Kártyák sorrendbe rakása Csak a kezdet alapján rossz és jó befejezés kitalálása Szerepjáték Párbeszédek alkotása (az alapján amit az egyes állatok mondhatnak)
13 színes történet, amely különböző állatok segítségével ábrázolja az emberi viselkedésformákat az erőszak témakörében. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a gyerekek kiválóan tudnak azonosulni az egyes állatkarakterekkel, és így könnyebben képzelik bele magukat az adott szituációkba. Az állatok a történetekben a színész szerepét töltik be.
Minden történetnek két befejezése van: Társadalmilag elfogadhatatlan befejezés, amely szenvedést okoz (negatív) Sokkal békésebb megoldás (pozitív) Az azonos történethez tartozó kártyák ugyanazt a számot viselik a hátoldalukon. A kisebb szám a kártyák történetben betöltött helyét jelzi. Oktatási cél: Erőszakos helyzetek felismerése Szociális érzékenység fokozása Párbeszédek, szerepjáték Szókincs bővítése Játéklehetőségek: Annak elmesélése, hogy az egyes kártyákon mit látnak Kártyák sorrendbe rakása Csak a kezdet alapján rossz és jó befejezés kitalálása Szerepjáték Párbeszédek alkotása (az alapján amit az egyes állatok mondhatnak) ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|