|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játék célja:
Találd meg a feladatkártyán a két kockát összekötő utat, és rakd ki a lehető leggyorsabb idő alatt, a megfelelő elemek felhasználásával. Légy Te az első, aki összegyűjt hét kártyát és megnyeri a játékot. A kártyák 3 különböző nehézségi szintűek: 1. Könnyű 2. Közepes 3. Nehéz A játék előkészítése: 1. Osszunk ki minden játékosnak fejenként két kockát és kilenc rudat (mindegyik hosszúságból 3-3 darabot) 2. Csoportosítsuk a kártyákat nehézségi szintjük szerint. 3. Döntsük el, milyen nehézségi szintű kártyákkal akarunk kezdeni, és helyezzük a kártyapaklit az asztal közepére. A játék menete: 1. A játékosok az előttük lévő feladatkártyán megkeresik a két kockát összekötő utat. 2. A játékosok megpróbálják a kockák és a rudak felhasználásával a lehető leggyorsabban kirakni az előttük lévő utat. Eközben arra is figyelniük kell, hogy a megfelelő színű és hosszúságú elemeket válasszák. (Figyelem: Néhány útnak extra elágazásai is vannak, ezeket az elemeket nem szükséges lerakni a feladat teljesítéséhez.) 3. Az a játékos, akinek elsőként sikerül megépíteni az utat, kiáltsa: ’végeztem!’: ekkor mindenkinek abba kell hagynia a játékot. A többi játékos egyelőre még ne szedje szét amit épített, hiszen először le kell ellenőrizni, hogy a leggyorsabb játékos által lerakott megoldás helyes e. 4. Ellenőrizzük le, hogy az építést elsőként befejező játékos a megfelelő hosszúságú és színű elemekkel dolgozott e. Kétség esetén, rakjuk ki az elemeket a kártyán lévő ábrára. 5. Ha a játékos megfelelően rakta ki a feladatkártyán lévő utat, megtarthatja a kártyát. Ha a megoldása helytelen, a kör további részéből kiesett. Addig tart egy kör, amíg valamelyik játékosnak sikerül kiraknia a kártyán lévő utat. 6. Két játékos esetén, ha az egyikük megoldása helytelennek bizonyul, a másik játékosé a kártya. Az nyer, akinek elsőként sikerül 7 feladatkártyát összegyűjteni. A játékot tervezet: John A. Forte, Jr. Vigyázat! A játék 3 éves kor alatti gyermekeknek nem ajánlott, mert apró alkotóelemei fulladást okozhatnak.
Kiemelten ajánljuk: matematikai alapműveletek, hosszúságmértékek váltásának gyakorlására. Szókincs fejlesztésére, nyelvtani fogalmak szórakoztató és kellemes begyakorlására. Diszkalkulia és diszlexia esetén is.
ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|