|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
Őrületes robot kaland!
Egy őrült feltaláló több tucat robottestet épített, és szüksége van a segítségedre, hogy megtaláld, a hozzájuk illő robotfejeket. Rázd meg meg a pörgettyűt, hogy megkapd a robot jellegzetességeit, aztán fusd végig a szemeddel a robotfejeket, hogy megtaláld a pörgetett tulajdonságokhoz illő párt. Találd meg elsőként a megfelelő robotfejet, és szerezz egy robotzsetont, hogy te lehess az első, aki 5 zsetont összegyűjtve megnyeri a játékot. Hogyan játsszuk: 1, A pörgettyű megmondja, milyen robotot kell keresned! Rázd meg, és nézd, ahogy varázslatosan felfedi a robot arcának, szemének, orrának és szájának színeit. Vigyázz, kész, KERESS! 2, Mindenki a játéktáblára szegezi a szemét, és megpróbálja megkeresni a robotfejet, amelynek színei megegyeznek a kipörgetett színekkel. 3, Az első játékos, aki megtalálja a keresett robotfejet, kap egy zsetont. Gyűjts össze 5 zsetont, hogy te légy a NYERTES! A játék célja: Az a játékos nyer, aki elsőként talál meg öt robotarcot, és elsőként szerez 5 robotzsetont. A játék menete: 1, Minden játékos választ egy robotfej színt, és elvesz egy zsetont. 2, A legfiatalabb játékos pörget először, a pörgettyűn a színes golyók véletlenszerűen az arc, a szem, az orr, a száj mélyedéseibe kerülnek. 120 különböző színkombináció van –egyik robot sem ugyanolyan, mint a másik! 3, És most jön a lényeg! Keresd meg gyorsan a játéktáblán azt a robotfejet, amelynek a színei megegyeznek a kipörgetett színekkel. 4, Ha egy játékosnak sikerül megtalálnia a robotfejet, gyorsan rá kell helyeznie pontszerző zsetonját. 5, Ha jól választott, a játékos megtarthatja a zsetont, és elvehet egy másikat, a következő körre. Ha rosszul választott, a játék tovább folytatódik, a játékos viszont kimarad abból a körből. 6, A játék folytatódik, és a játékos, aki megtalálta a robotfejet, megrázza a pörgettyűt, hogy elkezdődhessen a következő kör. 7, Az a játékos nyer, aki elsőként gyűjt össze öt robotzsetont. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|