|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A Kalandok kapuja kártyajáték izgalmas és élvezetes kalandokon keresztül segít a gyermekednek bizonyítani talpraesettségét, fejleszteni önbizalmát, problémamegoldó képességét, kreatív gondolkodását és megküzdési képességeit.
A kártyák segítségével varázslatos kalandokon kell keresztülmenni, mesés helyzetekből kiutat találni, de hétköznapi szituációkkal is találkoznak majd, amikben épp úgy leleményre és kreativitásra van szükség a megoldáshoz. A játék célja, hogy fejlessze a gyerekek problémamegoldó képességét és kreatív gondolkodásmódját. A játék során a gyerekek különböző varázslatos kalandokon és hétköznapi kihívásokon keresztül tanulják meg, hogyan oldjanak meg helyzeteket kreatívan, és hogyan alakítsanak ki hatékony megküzdési stratégiákat.
A kooperatív játékmódban a játékosok nem egymással versenyeznek, hanem együtt próbálnak minél több kalandot átélni és minél több kihívást megoldani. Így vagy együtt nyernek vagy együtt veszítenek. Ez a közös játékélmény elősegíti az együttműködést és a csapatmunkát, miközben szórakoztató és izgalmas kalandokat kínál a legfiatalabb felfedezők számára.
A kompetitív játékmód lehetőséget ad a tapasztaltabb felfedezők számára, hogy egymással is versenyezzenek. Ebben a módban az a játékos győz, aki elsőként teljesíti a küldetéseket. Bár a versengés jelen van, a hangsúly továbbra is a szórakozáson és a játék örömén marad, így mindenki élvezheti a kihívásokat és a kalandokat. Hányan játszhatnak vele? A játékkal 1-6 fő játszhat egyszerre, így akár csak magában szeretne velük játszani a gyermeked, akár a családban vagy egy iskolai-óvodai csoportban is használhatjátok őket. Mennyi ideig tart a játék? A játék időtartama 15-20 perc. |
|||||
|