|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az esztétikus, szemet gyönyörködtető társasjáték egész biztosan elvarázsolja a gyermekeket.
Különleges, 3D-s kialakításának köszönhetően izgalmas kalandokat ígér. A játék lényege, hogy a maci minél hamarabb feljusson a hegycsúcsra és megszerezze a zászlót. Addig azonban hosszú út vezet és különböző dobókockák segítségével kell előre haladni. A játék elején a színes kockával kell dobni, közben megismertetjük a gyerekeket a különböző színekkel. Az út középső részén a pöttyös dobókocka következik, melynek segítségével a gyerekek gyakorolhatják a számlálást. A dobókockán 1, 2, illetve 3 pötty található, a kocka egyik oldala üres. A játék utolsó szakaszában pedig a geometriai formákat ábrázoló kockával kell dobni a gyerekeknek. Ennek során megtanulják a geometriai formák neveit: háromszög, kör, négyzet.. Játék közben fejlődik a finommotorikájuk, a szem-kéz koordinációjuk, figyelmük. Alakul kudarctűrő képességük, szabálytudatuk, formálódnak a társas kapcsolataik. A kiváló minőségű anyagokból készült játék hosszú ideig a gyerekek kedvence lehet. A játék 3 éves kor felett ajánlott.
Állítsd össze a kirakós táblát, és készítsd elő a játékot az összeszerelési utasításokat követve.
Minden játékos válasszon egy mackó figurát és helyezze el a startmezőn. A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban következnek egymás után. Egyszerre két vagy több bábu is állhat ugyanazon a mezőn. Az ösvényen három különböző szakasz található: folyó, erdő és hegy, minden szakaszhoz más-más dobókocka tartozik. Amikor befejeztél egy szakaszt, hagyd a bábudat a következő útvonal előtt, a megfelelő nyíl tetején. Ezután, a következő körben haladj előre az új szakasznak megfelelő dobókockával: 1. Átkelés a folyón: dobj a színes kockával és lépj a megfelelő színű kőre. 2. Átkelés az erdőn: dobj a pontozott kockával és lépj előre annyit, amennyit dobtál. Ha a kocka üres oldalát dobtad, nem léphetsz előre. Ha a barlang bejáratánál lévő mezőre lépsz, tedd át a bábudat a másik oldalra. Ha a barlang kijáratánál lévő mezőre lépsz, nem kell visszalépned. Ha a pontozott kockával rendelkező mezőre lépsz, dobj újra és haladj tovább. Amikor elérted az ösvény végét, hagyd a bábudat a létra előtti nyílon. Nem kell pontosan dobnod: ha nagyobb számot dobsz, csak állj meg a létra lábánál. 3. Hegymászás: dobj a geometriai formákat ábrázoló dobókockával és lépj a következő, megfelelő alakzatra. Az utolsó mező a hegy tetején található. Az első játékos, aki eléri a hegy tetejét, átveszi a zászlót és megnyeri a játékot. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|