|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A gyerekek egyik kedvenc meséje, a Három kismalac története elevenedik meg a játékban.
A Goula a két legnépszerűbb játékot, a memória- és lottójátékot egyesíti egy változatban. A játékot tehát kétféleképpen is játszhatjuk, így változatos tevékenységi formákat kínálhatunk a gyerekeknek. A játék során a kicsik megismerkednek a Három kismalac történetével, közben bővül a szókincsük és a történet elmesélésével fejlődik beszédkészségük is. A kis korongok felfordításával és megfelelő helyre illesztésével fejlődik finommotorikájuk és szem-kéz koordinációjuk. A játék fejleszti a kicsik koncentrációját, megfigyelőképességét, memóriáját. Játék közben észrevétlenül alakulnak társas kapcsolataik, fejlődik szabálytudatuk és kudarctűrő képességük. A képek esztétikusak, élénk színűek, játékra hívogatók. A készletben 4 db 2 db-os puzzle és 24 db fakorong található. 24 hónapos korú gyermekek használatára CE minősítéssel ellátva!
Lottójáték:
Illesszük össze a puzzle darabokat, majd minden gyerek válasszon egy tetszőleges képet. Beszéljük meg, hogy milyen képeket látunk a fakorongokon. Ezután fordítsuk le a korongokat és helyezzük az asztal közepére. Az első játékos fordítson fel egy korongot és nézze meg, hogy szerepel-e a tábláján. Ha igen, helyezze fel a táblájára és fordítson fel egy új képet. Ha a felfordított képecske nincs a tábláján, akkor fordítsa vissza a korongot és a soron következő játékos jön. Az a játékos nyeri meg a játékot, akinek először kerül fel az összes kép a puzzle táblájára. Memóriajáték: Fordítsuk le az összes korongot. Az első játékos fordítson fel két korongot. Ha egyezik a két kép, akkor elteheti és újból fordíthat. Ha a két kép nem egyezik, akkor a korongokat vissza kell fordítani és a soron következő játékos jön. A játékot az a játékos nyeri, aki a legtöbb párt gyűjtött össze. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|