|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Jó reggelt! Öltöztessük fel az állatokat, mielőtt kisüt a nap!
Kooperatív és egymással versengős játékszabály szerint is játszható. A kicsik a játék közben ismerkedhetnek a színekkel. A kis állatokat a szivárvány színeibe kell öltöztetni, még mielőtt felkelne a nap. Játékidő: kb. 10 perc.
Előkészületek:
Állítsuk össze a játéktáblát a képen látható módon. Minden játékos választ magának egy állatot és arra az ágyra helyezi, amelyiken olyan ágynemű van, mely a választott állatra jellemző (kutya - csont, sajt - egér, répa - nyuszi, hal - cica). A kartonból készült állatot tegyük magunk elé. Rakjuk a forgó korongot a tábla közepére a B képnek megfelelően (három piros vonal). Játékszabály 1. (kooperatív játék): A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd a többiek következnek az óramutató járásának megfelelően. Minden játékos felváltva dob a kockával, majd lép a dobott számnak megfelelően (1-2-3). Ha egy másik játékos már áll azon a mezőn ahová lépne, akkor a következő szabad mezőt kell elfoglalnia. Amikor a játékos egy mezőre lép, akkor a megfelelő színű fa pálcikát elhelyezi a karton állatkáján a megfelelő színű sávban. Ha már van olyan színe, akkor abból a tőle jobbra lévő játékosnak adja a pálcikát, ha még nincs meg neki. Ha megvan, akkor tegyük vissza a dobozba. Ha szivárvány mezőre lép a játékos, akkor minden játékos választhat egy pálcikát a hiányzó színek közül. Ha egy ágy mezőre lép a játékos, akkor a következő szabad ágyra ugorhat. Ha a gyümölcsök (banán, eper, alma) mezőre lép, akkor reggeli idő van! Ebből a körből kimarad. A napocska mezőre lépve a játékosnak el kell fordítania korongot a következő sárga (három sárga vonal) jelölésre. A játék vége: Amikor egy játékosnak sikerült felöltöztetnie az állatkáját, akkor választhat neki egy szemüveget. Ezután segíthet a többi játékosnak. Mindenki nyer, ha sikerül mindenkinek felöltöznie, mielőtt felkel a nap. Játékszabály 2.: Ha olyan mezőre érkezik a játékos, aminek a színes pálcikája már megvan neki, akkor nem adja tovább, hanem visszateszi a dobozba. Ha szivárvány mezőre lép a játékos, akkor csak ő választhat egy pálcikát a hiányzó színek közül. Ha egy ágy mezőre lép a játékos, akkor a következő szabad ágyra ugorhat. Ha a gyümölcsök (banán, eper, alma) mezőre lép, akkor reggeli idő van! Ebből a körből kimarad. A napocska mezőre lépve a játékosnak el kell fordítania korongot a következő sárga (három sárga vonal) jelölésre. Ha a napocska felkel, miközben a játékos forgatja a korongot az balszerencse! Vissza kell tennie az összes pálcikáját a dobozba és elölről kell kezdenie a játékot. A játék vége: Amikor egy játékosnak sikerült felöltöztetnie az állatkáját, akkor választhat neki egy szemüveget és ezzel megnyeri a játékot ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|