|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játék célja: alaposan megfigyelni a feladatkártyákat majd emlékezetből kirakni a képeken látottakat.
Lehet egyedül is játszani vele , de izgalmasabb ha ketten játszanak,akár egymás ellen, hogy ki oldja meg hamarabb a feladatot, vagy irányítva a másikat , ezzel gyakorolva a térbeli fogalmakat, irányokat. A főbb szabályok: Nézd meg alaposan! Emlékezz rá! Törekedj a pontos megvalósításra! A feladatkártyák nehézségi szint szerint 1-től 20-ig vannak beszámozva. Érdemes a legkönnyebb kártyával kezdeni és fokozatosan haladni a nehezebb felé.. A játék közben észrevétlenül fejlődik a kifejező készség és a szövegértés.
Pedagógiai szempontok: a játék fejleszti a megfigyelési, koncentrációs és memóriai készségeket.
A játék célja: alaposan megfigyelni a feladatkártyákat majd azt emlékezetből kirakni a képeken látottakat. A játék előkészületei: állítsuk fel az erdőtáblát és osszuk el a játékfigurákat egyenlően a 2 játékos között (1 fatörzs, 1 róka, 1 maci, 1 bagoly és 1 gomba). A feladatkártyák nehézségi szint szerint 1-től 20-ig vannak beszámozva. Érdemes a legkönnyebb kártyával kezdeni és fokozatosan haladni a nehezebb felé.. Keverjük meg a kártyákat és fordítsuk képpel lefelé. A kisebbek kezdhetnek azzal is hogy akár kirakják a képen látottakat vagy akár önállóan is helyezgethetik a figurákat feladatkártya használata nélkül. Játékszabály 1 játékos esetén: Válassz egy kártyát és memorizáld a képen látottakat amíg csak szükséges. Fordíts le a kártyát és próbáld emlékezetből kirakni a képen látottakat. Miután kiraktad ellenőrizd le hogy helyesen raktad-e ki. 2 játékos esetén: A játékosok leülnek egymás mellé és felfordítanak egy feladatkártyát. A kártyát annyi ideig nézhetik amennyi szükséges annak memorizálásához. Amikor mindketten készen vannak lefordítják a kártyát és maguk közé helyezik az erdő táblát úgy, hogy egymás "építményét" ne láthassák. Egyszerre kezdik el kirakni a feladatkártyán látottakat. Aki elsőnek végez, felrakja a kezét majd le ellenőrzi, hogy a feladatkártyán lévő kép megegyezik-e az ő általa kirakottakkal. Ha a megoldás helyes, a játékos megtarthatja a kártyát. Abban az esetben, ha nem egyezik meg a képpel, a másik játékos még mindig befejezheti, és ha sikerült helyesen kirakni, az övé lesz a kártya. Ha semelyik játékosnak nem lett jó megoldása akkor a kártya visszakerül a többi közé. Aki legelőször összegyűjt 3 feladatkártyát, az lesz a győztes. Kommunikációt fejlesztő játék: A játékosok üljenek egymással szembe majd helyezzék az erdőtáblát egymás közé. Az egyik játékos választ egy kártyát vagy ő maga rak össze egy játékállást (úgy, hogy a másik játékos ne lássa),majd azt részletesen elmagyarázza a szemben elhelyezkedő játékosnak aki a hallottak alapján próbálja elhelyezni a fafigurákat. Ezzel a játékkal fejlődik a kifejező készség és a szövegértés. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|