TERMÉK MENÜ
Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt!
                      
Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
|
Mágneses farmvilág 24 hó+ ÚJDONSÁG!
|

Bruttó ár: 12 410 Ft
|
JG 100488 Mágneses farmvilág 24 hó+A doboz mérete: 30x22x5 cm. Anyaga fa, karton, mágnes A készlet 12 db mágneses fa állatot tartalmaz, amelyek egymáshoz kapcsolódnak a beépített mágnesek segítségével (például kutyus, csibe, csiga, egérke, ló, boci, nyuszi, kakas, malac, bárány), 2 db háttérképet és 10 db feladatkártyát. A Mágneses farmvilág társasjáték fejleszti a kreativitást, történetmesélésre tanítja a gyerekeket. 24 hónapos korú gyermekek használatára CE minősítéssel ellátva!
Ez a termék van raktáron!
Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül. Házhoz szállítás 1 héten belül. Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft
Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.
|
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játék lehetőséget ad a gyerekeknek arra, hogy saját történeteiket alkossák meg és kreatívan meséljenek történeteket. A készlet 12 db mágneses fa állatot tartalmaz, amelyek egymáshoz kapcsolódnak a beépített mágnesek segítségével, 2 háttérképet és 10 feladatkártyát, így a gyerekek szórakozva tanulhatnak. A háziállatokkal a játék segít a gyerekeknek a gazdálkodás és a természet világának megismerésében. Az oktató jellegű játék kiválóan fejleszti a képzelőerőt, a finommotorikus készségeket, valamint a problémamegoldó képességet. A mágneses elemek biztosítják, hogy a gyerekek könnyen kezelhessék a figurákat, miközben a történeteket építgetik.
A játék célja, hogy a gyerekek szórakozva és kreatívan alakítsanak ki különböző jeleneteket, miközben fejlesztik a képzelőerejüket, a finommotorikus készségeiket, és tanulnak a farmon élő különböző állatokról. Játékosok száma: 2–4 játékos A játék tartalma: 12 mágneses fa állat 2 háttérkép, 10 feladatkártya. A játékosok felváltva választanak egy-egy háziállatot a készletből, és elhelyezik azt a háttérképen. Például, ha a kártyájukon egy tehén van, akkor a tehenet elhelyezhetik az istállóhoz, vagy akár a rétre is. Miután minden játékos elhelyezett egy-egy állatot, mesélhetnek egy rövid történetet arról, hogyan kapcsolódik az adott állat a farm életéhez. A cél itt a kreativitás, így bármilyen történetet kitalálhatnak – például, hogy a ló segít a szántásban, vagy a tyúknak hány tojást kell tojnia. A feladatkártyák segítségével tovább színesíthető a játék. A játék akkor ér véget, amikor minden játékos elmondta a saját történetét, és minden háziállatot elhelyeztek a háttérképen. A gyerekek ekkor elmesélhetik egymásnak a történeteiket, és megnézhetik, ki tudott a legizgalmasabb mesét kitalálni. A játék fejleszti a képzelőerőt, kreativitást, a finommotorikai és szociális készségeket.
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
| RAKTÁRON! 
| |
| |
|