|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Kiemelten ajánljuk: matematikai alapműveletek, hosszúságmértékek váltásának gyakorlására. Szókincs fejlesztésére, nyelvtani fogalmak szórakoztató és kellemes begyakorlására. Diszkalkulia és diszlexia esetén is.
A hörcsögök útnak indulnak, hogy élelmet keressenek. Ki érkezik elsőnek? Segíts az utat megtalálni! Ez egy vidám stratégiai játék, amivel megtanulhatjuk és megérthetjük a számok jelentését. A játék célja, hogy a játékos elsőnek lerakja az összes nála levő számrudat. A színes rudakat az útvonal hosszúságának megfelelően helyezzük a játéktáblára. A fordulóknál fel kell mérni, hogy milyen egységű rudat kell használni a továbbhaladáshoz. Játék végén rakjuk sorba a megmaradt rudakat, akinek a legrövidebb, az nyert! A gyermek gyakorolja a mérést, az összemérést, ezáltal megismeri a rövidebb-hosszabb-ugyanolyan hosszú fogalmát. Oktatási cél: Szám és mennyiségfogalom kialakítása Matematikai fogalmak használata Logikus gondolkodás fejlesztése Pontos megfigyelés Figyelemfejlesztés és koncentrációkészség.
Kor: 3 éves kortól.
Játékosok száma: 2-4 fő. Játékidő: Körülbelül 15 perc. Játéktípus: Szórakoztató stratégiai játék, amely segít a számok alapvető megértésében és tanulásában. Tartalom: 4 darabos puzzle-tábla és 40 színes számoló rúd. A játék célja: Legyél az első, aki lerakja az összes számolórudat. Játékmenet: Ha 4 játékos van: Állítsd össze a táblát és ossz ki 10 számolórudat, mindegyik színből egyet-egyet, minden játékosnak. A legfiatalabb játékos kezd, és egy számolórudat helyez az induló mezőre a tábla jobb felső sarkában. A játék az óramutató járásával megegyezően folytatódik. A körödben helyezz el egy számolórudat úgy, hogy az érintse az előzőt, amit a táblára tettek. A játékosok bármely útvonalat követhetik, ahol az élelmiszer van. Ha nem tudsz olyan rudat letenni, amely illeszkedik az útra, a következő játékos jön. A játék akkor ér véget, ha egy játékos lerakta az összes rúdját, VAGY ha valaki pontosan a megfelelő számolórúddal elérte az élelemraktárt. A győztes az, aki elsőként helyezte le az összes számolórudat a táblára, VAGY akinek a legkevesebb maradt. Ezt úgy számold ki, hogy a maradék rudakat végigfekteted és akinek a legrövidebb a sora, az nyer. Másik nyerési lehetőség, ha a megmaradt darabokat a rács fölé helyezed, és összeadod a bal oldalon lévő számokat. A legkisebb szám nyer. Ha 3 játékos van: Ossz ki 10 rudat, mindegyik színből egyet-egyet minden játékosnak. A megmaradt rudak a tábla mellett maradnak, és jokerként szolgálnak. Ha nem tudsz letenni egy rudat, amely illeszkedik, bármelyik szükséges rudat kiveheted a halomból. Ha 2 játékos van: Ossz ki 20 rudat minden játékosnak, így mindenkinek kettő lesz minden színből (két 1 négyzetes, két 2 négyzetes, két 3 négyzetes számoló rúd stb.). ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|