|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az Érzel-mese játékot azért alkották, hogy legyen egy olyan eszköz a szülők, vagy a gyermekekkel dolgozó szakemberek kezében, ami lehetőséget biztosít az érzelmekről szóló beszélgetésekre.
Ezzel a csomaggal számos játék játszható, mely az érzelmi intelligencia több részterületére hat. Segít felismerni a látott érzelmeket, megfogalmazni adott szituációban átélteket, a körülöttünk élők „bőrébe bújva” átgondolhatjuk, hogy vajon a másik mit érez. Mit tartalmaz az Érzel-mese fejlesztő játék? A játék 3 kártyacsomagból épül fel: 14 karakter: óvodás fiú-lány, kisiskolás fiú-lány, kamasz fiú-lány, fiatal felnőtt nő-férfi, középkorú nő -férfi, idős nő-férfi,kisbaba, fogyatékkal élő Érzelmek: 15 érzelempár fiú-lány változatban öröm, szomorúság, meglepődés, büszkeség, bizalom, düh, undor, félelem, megkönnyebbülés, megvetés, gondoskodás-segítőkészség, irigység, magány-egyedüllét-kirekesztettség, feszélyezett-zavarban van-szégyen, szeretet-hála Helyszínek/szituációk 10 db kártya A kártyák egyik oldalán helyszín, a másik oldalán szituációk találhatóak ugyanazon a helyszínen. A játékban levő helyszíntáblák a gyermekek számára ismerős, napi szinten megjelenő színtereket ábrázolnak, így minden tábla rengeteg történetet, eseményt hív elő gondolataikból.
Játékötletek – így használd a játékot
– Vegyük példának a mindenki számára ismert Memóriajátékot. Ehhez csak az érzelemkártyákra lesz szükségünk. Célunk, hogy a fiú-lány párokat megtaláljuk. Eközben azonosíthatjuk, megnevezhetjük az éppen felfordított érzelmeket, így rögzülnek a gyerekekben. – Pantomim – Ebben a játékban a fiú kártyákat felfordítva kitesszük az asztalra, a lánykártyákból titkosan húz a játékos egy érzelmet és testtartással,mimikával próbálja megmutatni. Aki elsőnek kitalálta, hogy melyik az adott érzelem és megtalálja az asztalon a párját, kap egy pontot. – Minek örülne egy nagypapa? Adjunk a gyermek kezébe egy karaktert és egy érzelmet, majd kérjük meg, hogy meséljen nekünk kicsit arról, hogy szerinte az adott személy mikor élheti át a képen látott érzelmet, ezzel segítve neki, hogy mások érzéseiben is gondolkodjon, ne csak a saját kis világában éljen. -A helyszínkártyákat használhatjuk például a Ha erre járok ezt érzem… játékvariációhoz. Adjunk egy helyszínkártyát a kisgyereknek, majd ő válassza ki az érzelmek közül azt, amit érezni szokott az adott helyen. Ebből persze kezdeményezhetünk beszélgetést, hogy mi szokott történni, ami miatt így érez. Lehet, hogy a játszótérrel kapcsolatban valaki hálát érez, mert múltkor elveszett az egyik lapátja, de visszaadták neki, valaki pedig fél, mert kiesett a hintából. – Mit érezhet? – Mese az érzésekről… – Akkor azt mondtam magamnak… – Anya, apa ezt mondja – Mit mondanál neki? – Akkor azt mondtam magamnak… – Tabula rasa… – Szituációk -Agymanók ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|