|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Játékos számtan az állatkertben, a kempingben és a szülinapi zsúron. A negyedik helyszín meglepetés!
Miután a tartóállványba helyzeted a műanyag pálcákat, válaszd ki az egyik fatáblát és a hozzá tartozó feladatkártyát, majd keresd meg a képen az összes állatot, vagy tárgyat, amit a feladatkártyán látsz! A pálcákra húzott gyöngyökkel tudod követni, hogy hol tartasz a számolásban. Ha úgy érzed, hogy sikerült mindet megtalálni, akkor fordítsd mg a kártyát és ellenőrizd le az eredményt. Ahol eltérés mutatkozik, ott próbáld újra megtalálni és megszámolni az elbújt dolgot a képen. Fejlesztési területek: Megfigyelőkészség Formafelismerés Számképek felismerése Számolási készségek Vizuális memória Finommotorika Szem-kéz koordináció Mennyiségfogalom
Játéklehetőségek:
1 Keresd meg a táblán azokat a tárgyakat, amelyeket a feladatkártya mutat. Számold meg hány darabot találtál és tegyél annyi műanyag gyöngyöt a tartóállványba helyezett pálcákra. A feladatkártya hátoldalán ellenőrizheted az eredményt. 2. Keresd meg a táblán azokat a tárgyakat, amelyeket a feladatkártya mutat. Pl: számold meg az összes sátrat. Helyezz egy-egy gyöngyöt mindegyik sátorra. Ezután tedd a gyöngyöket egy pálcára. Hány sátrat számoltál? A feladatkártya hátoldalán ellenőrizheted az eredményt. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|