|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
EN/71(CE) szabványnak megfelel.
Tisztítás nedves ruhával. Cipő, csatos ruha használata a termék károsodását okozhatja! Figyelem: tűztől távol tartandó! Több gyermek közös tevékenységének összehangoltnak kell lenni ahhoz, hogy a komplex mozgás eredményeként magasba emelkedjen az ejtőernyő. A mozgás során megtaníthatóak az oldalak, zónák, végtagok nevei. Az ejtőernyő egy olyan kooperatív csapatjáték amelyet nagy létszámban (25-30 fő) és rengeteg féle módon lehet játszani. Nincsenek győztesek és vesztesek, csak közös játék, amellyel a csapatszellem és a koordinációs képesség fejlődik. A termék 12 fogantyúval rendelkezik. Középen lyukas, de szükség szerint összezárható. Cipő, csatos ruha használata a termék károsodását okozhatja!
Játéklehetőségek:
1. Hullámzó tenger A gyerekek megfogják az ejtőernyő szélét és a kezük fel-le mozgatásával hozzanak létre egyenletes hullámokat, amely körbehalad az ernyőn. 2. Cunami A gyerekek küldjenek hullámot az egyik oldalról a másikra. 3. Katapult Helyezzünk egy labdát az ejtőernyőre. Közösen lőjük a labdát olyan magasra amilyen magasra csak tudjuk. 4. Jó éjt Macikám Helyezzünk egy dobozt és egy játékmackót (vagy bármi más játékot) az ejtőernyőre. Próbáljuk a játékot beleterelni hullámok segítségével a dobozba. 5. Bizalom Mindenki dőljön hátra, amíg az ernyő kifeszül, és egymást tartsák meg a játékosok. 6. Gyümölcssaláta Minden játékos kap egy gyümölcs nevet. Mikor a játékvezető kimondja a gyümölcsöket, a megfelelő játékosoknak helyet kell cserélni a szemben lévőkkel az ernyő alatt. 7. Szivárvány Hasonló a gyümölcssalátához. Ha az ernyő színes, a szín elhangzásakor mindenki, aki az adott színnél fogta az ernyőt helyet cserél egy másik játékossal. Ha minden színt mondanak az ernyő a játékosokra borul, vicces kavalkádot teremtve. 8. Tekeredik a rétes! A gyerekek két csapatban elhelyezkednek az ernyő két végén. Amelyik csapat gyorsabban göngyölíti gurigává a saját oldalát, az nyer. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|