|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Amelyik ábrára sikerült a ping-pong labdát egyetlen fújással eljuttatni, azt letakarhatjuk az alaplapunkon.
Az győz, aki legügyesebben kontrollálja a fújás irányát és sebességét, ezáltal leghamarabb takarja le az összes képet. Fejleszti a légzéstechnikát és erősíti az ajakizmokat.
A játék menete:
Fújás lottó Helyezzük az állatos játéktáblát a műanyag keretbe. Ezzel az állatok képei láthatóak lesznek ez egyes lyukakban. A lottó-táblákat szétosztjuk a játékosok között. Ők ezeket az asztalra helyezik a megfelelő oldalával felfelé. Ezután a játékosok fújással juttatják a labdát lyukról lyukra. (az irányt és a sebességet a fújás erősségével befolyásolva). Amikor a labda megáll egy állaton, a játékos egy zsetont tehet a tábláján a megfelelő állatra. A játékot az nyeri, aki először fedi le zsetonnal mind a kilenc állatot. Nagyobb gyerekeknél korlátozhatjuk azon fújások számát, amivel el lehet érni egy állatot. „A pályán” A pályás játéktáblát használjuk. Ekkor a gyerekeknek fújással kell végigjuttatniuk a golyót a pályán. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|