|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játékgolyó színe határozza meg, hogy melyik színű vonalon kell végig vezetni a golyót. Egy jó tanács: általában egy játékosnak kell húzni a zsinórt, a másik kettőnek óvatosan után engedni. A cél, hogy a játékgolyót egész úton, a pályán tartsuk, anélkül, hogy az a lyukba esne. Ez csak a végén történhet meg: a piros golyót juttassuk a piros sarokban lévő pirossal szegélyezett lyukba, a kéket a kék lyukba és a sárgát a sárgába. Ha a játékgolyó útközben a lyukba esik, akkor az kiesik a játékból. Ekkor jöhet az újabb golyó, melyet a saját színén kell végig vezetni. A játéknak akkor van vége, ha minden golyót biztonságosan bejuttatunk a helyére. A célt akkor éritek el, ha közben megbeszélitek a feladatot és egymásnak segítetek.
Ha a játék már jól megy, vagy mind a két kezed szeretnéd tréningezni, játszhatjátok ketten is. Ebben az esetben kettő zsinórt kell irányítanod. Ha a játékot már könnyűnek találod, próbáljátok meg anélkül, hogy egymással megbeszélnétek a teendőket.
ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|