|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Sok más készség fejlesztése mellett játékosan alakíthatjuk a gyermekek mennyiségfogalmát ezzel a kombinált játékkal. A bájos állatképek kirakása közben gyakorolhatják a dobókocka használatát, ismerkedhetnek a mennyiségekkel és a közös játék során társas készségeik is alakulnak.
Többféle módon játszható. A variációkat a "Játékszabály" fül alatt olvashatja. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - alak-háttér észlelés - rész-egész viszony észlelése - téri helyzet észlelése - mennyiségfogalom - társas készségek - türelem
GK 56823
Dobókockás állatos puzzle Tartalma: - 2 db dobókocka - 24 db puzzle-elem, melyekből 4 db 6 részes kép rakható ki Anyaga: fa Ajánlott korosztály: 4+ Játékosok száma: 2-4 Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - alak-háttér észlelés - rész-egész viszony észlelése - téri helyzet észlelése - mennyiségfogalom - társas készségek - türelem A játék célja Az a játékos nyer, aki elsőként összerak egy puzzle-képet hiánytalanul. A játék menete A kirakós darabokat szétterítjük az asztalon, színes oldalukkal felfelé fordítva. Készítsük elő a dobókockát. A legfiatalabb játékos kezdi a játékot azzal, hogy kiválasztja, melyik állatot szeretné összerakni. Ezt követően dob egy kockával, majd felveszi a választott állatnak azt a részletét, ami a kockán dobott számhoz passzol. Az egyes állatok színben egyező kirakós darabjai segítenek, hogy a gyermekek könnyebben megtalálják őket. A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban követik egymást. Ha olyan számot dobnak, amihez tartozó kirakós-elemet már felvették, a következő játékos jön. Az a játékos nyer, akinek először lesz meg a teljes képe. A többi játékos folytatja a játékot, egészen addig, míg ki nem rakják ők is az állatos képüket. További játékvariációk 2 játékos esetén Ha csak két játékos játszik, akkor akár mindketten két-két állatos puzzle-t is kirakhatnak egyszerre. Egytől hatig Tovább tart a játék, ha a játékosok csak sorrendben, egytől hatig vehetik fel a kirakó-darabokat, így addig dobnak a kockával, míg a megfelelő számot nem sikerül dobniuk. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|