|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Keressük meg az összetartozó párokat. Ha helyesen raktuk össze, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz. Játékötletek: barkóba és memóriajáték.
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - alak-háttér észlelés - logikus gondolkodás - ismeretbővítés - szókincsbővítés
FRA 26114
Mi tartozik össze? – párosító játék Tartalma: 40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 3+ Játékosok száma: 1 A játék célja A mindennapi életben együtt megjelenő, összetartozó dolgok képének összepárosítása. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - alak-háttér észlelés - logikus gondolkodás - ismeretbővítés - szókincsbővítés A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg a képeken szereplő dolgokat. A játékban megjelenő képpárok: póló-nadrág, hold-csillagok, villa-kés, kenyér-vaj, táska-füzet, számítógép-egér, cipő-zokni, teniszütő-, eniszlabda, ceruza-radír, boríték-bélyeg, ecset-festék, tej-gabonapehely, esernyő-eső, cérna-tű, váza-, irág, sál-kesztyű, fogkefe-fogkrém, bögre-tányér, hal-tó, mozdony-vagon További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer. Gyorsasági játék 1. Tegyük az asztalra összekeverve, képpel felfelé fordítva a kártyákat. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a tárgyat, amelyik megvéd az esőtől!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Tegyük az asztalra összekeverve, képpel felfelé fordítva a kártyákat. A játékvezető mutasson fel egy képet. Aki előbb csap rá a párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy dologra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk mire gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: ruhadarabok / edények / élelmiszerek; öltözködéssel / étkezéssel kapcsolatos stb. További fejlesztési területek: - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - fő- és alfogalmak - társas készségek ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|