Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak






Könyvek Pedagógusoknak

Állatok és kicsinyeik - párosító játék      



Állatok és kicsinyeik - párosító játék


Állatok és kicsinyeik - párosító játék Állatok és kicsinyeik - párosító játék


Bruttó ár: 2 100 Ft

     

FRA 26111
Állatok és kicsinyeik - párosító játék

Tartalma:
48 db képkártya, melyekből 24 képpár rakható össze
A doboz mérete: 14,5x20x5 cm

A Frank párosító játékok fejlesztik a motoros képességeket, illetve pozitív hatással vannak a szem-kéz koordináció és a vizuális képességek fejlődésére is.
Pedagógusok ajánlásával!
Anyaga: karton
1 Játékosok száma:
3Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ezzel a játékkal a gyermekek felfedezhetik a csodálatos állatvilágot. Párosítsuk össze az állatot a kölykével. Ha helyesen raktuk össze, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz.

Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- színfelismerés
- formafelismerés
- alaklátás
- alak-háttér észlelés
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

Az alapjáték mellett számtalan más játéklehetőség rejlik ebben a puzzle-ban, pl. memória-, gyorsasági játék és barkochba. E tevékenységek további területek fejlesztésére nyújtanak lehetőséget. Ezekről a játékvariációkról és fejlesztési területekről a Játékszabály fül alatt olvashat.
Pedagógusok ajánlásával!
A játék célja
A kifejlett állatok összepárosítása kölykükkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.

A játék menete
Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. A párosítást a háttér színe is segíti. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az állatot és kicsinyét.

A játékban megjelenő állatok:
medve, lepke, tehén, tyúk, oroszlán, hal, kacsa, elefánt, sas, szarvas, ló, kecske, béka, liba, kenguru, macska, kutya, bagoly, panda, pingvin, birka, hattyú, tigris, bálna

További játékvariációk

Játékosok száma: 1-4

Memóriajáték
Tegyük az asztalra képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.

Gyorsasági játék
A játékvezető információi alapján kell megkeresni az állatokat, pl.: „Keresd meg azt az állatot, amelyik csontot eszik!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze.

Barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik állatra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti az állat képét, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer.

Fordított barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is.

Csoportosítás
Csoportosíthatjuk az állatokat különféle szempontok szerint: háziállatok-vadállatok, lábak száma, élőhely stb.

Ki az anyukám?
Nevezzünk meg egy állatkölyköt, pl.: hernyó, boci, ebihal stb. A gyermekek találják ki, hogy mely kifejlett állat kicsinyét neveztük meg. Versenyezhetnek is a játékosok a fent leírt módon.

Ki a gyerekem?
Az előbbi játék fordítottja: a kifejlett állatot nevezzük meg, és a gyermekeknek az állatok kicsinyének nevét kell megmondaniuk.

további fejlesztési területek:
- iránydifferenciálás
- vizuális memória
- auditív memória
- figyelem
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- társas készségek



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Állatok és kicsinyeik - párosító játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 670 Ft
Akciós ár 2 900 Ft
     

Hape A Kis Herceg - Barátság Puzzle
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 710 Ft
     

Első szín puzzle 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 9 910 Ft
     

Matematikai puzzle - Összeadás 100-ig
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 2 140 Ft
     

Maxi autók - Markoló BIO - Vikingtoys 12hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 740 Ft
     

Három kismalac memória és lottó GOULA 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 810 Ft
     

Jixelz – a kreatív kirakó - Robotok - 700 db-os
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 14 310 Ft
     

Első matematikai építőkockám <br> 119 db-os készlet<br>DUBIE
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 830 Ft