Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak








Árnyképek - párosító játék      



Árnyképek - párosító játék


Árnyképek - párosító játék Árnyképek - párosító játék


Bruttó ár: 2 100 Ft

     

FRA 26105
Árnyképek - párosító játék

Tartalma:
48 db képkártya, melyekből 24 képpár rakható össze
Doboz mérete: 14,5x20x5 cm
A Frank párosító játékok fejlesztik a motoros képességeket, illetve pozitív hatással vannak a szem-kéz koordináció és a vizuális képességek fejlődésére is.
Pedagógusok ajánlásával!
Anyaga: karton
1 Játékosok száma:
3Ajánlott korosztály: - 6



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Párosítsuk össze az árnyképet a színes kép párjával. Ha helyesen raktuk össze, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz!

Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- formafelismerés
- alaklátás
- alak-háttér észlelés
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

Az alapjáték mellett számtalan más játéklehetőség rejlik ebben a puzzle-ban, pl. memória-, gyorsasági játék és barkochba. E tevékenységek további területek fejlesztésére nyújtanak lehetőséget. Ezekről a játékvariációkról és fejlesztési területekről a Játékszabály fül alatt olvashat.
Pedagógusok ajánlásával!
A játék célja
Különféle élőlények és tárgyak rajzának összepárosítása árnyképükkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.

Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- formafelismerés
- alaklátás
- alak-háttér észlelés
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

A játék menete
Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az élőlényeket és tárgyakat.

A játékban megjelenő élőlények és tárgyak:
virág, liba, lombos fa, alma, lámpa, gomba, labda, tyúk, mozdony, esernyő, óra, macska, zsiráf, telefon, papírsárkány, kutya, leopárd, léggömb, hal, elefánt, gyerek, tricikli, bohóc, mókus

További játékvariációk

Játékosok száma: 1-4

Memóriajáték
Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.

Gyorsasági játék 1.
Csak a színes képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a tárgyat, amelyik megvéd az esőtől!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze.

Gyorsasági játék 2.
Csak a színes képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy árnyképet. Aki előbb csap rá a színes párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: az árnyképeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy színes képet mutassunk fel.

Barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer.

Fordított barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is.

Csoportosítás
Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten; növény / állat / ember / tárgy; van / nincs benne piros szín stb.

További fejlesztési területek:
- iránydifferenciálás
- vizuális memória
- auditív memória
- figyelem
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- társas készségek



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Árnyképek - párosító játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 690 Ft
     

Kocka Puzzle - Állatok 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 520 Ft
     

Hape ABC puzzle
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 930 Ft
     

Oli a formás-színes százlábú - Szín és formakombinációs fejlesztőjáték, GOULA 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 68 580 Ft
     

Hape Spirál golyópálya
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 450 Ft
     

Hape Repülőgép - 10 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 490 Ft
     

Dominó - Miből tevődik össze?
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 8 230 Ft
     

Hama MIDI Ajándékdoboz - Versenyautók és Járművek
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 22 310 Ft