|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Bevezetés
Ezzel a játékanyaggal a gyerekeket arra késztetjük, hogy megismerjék az 5 féle különböző érzékszervünkkel, a környezetünket hogyan ismerjék fel. A játék megmutatja, hogy melyik érzékszervünkkel, érzékkombinációval ismerjük fel a környezetünket, hogyan veszünk róla tudomást. A szimbolikus lap és a -kocka mutatja az 5 érzékszervet illetve lehetővé teszi a leggyakoribb érzékkombináció összekapcsolását (szem/orr) akarva vagy véletlenül. A tárgyakat ábrázoló lapokat csoportosíthatjuk a megfelelő szimbolikus lapokkal. Mivel ezek a lapok nincsenek csoport jegyekkel ellátva, csoportosíthatjuk „primercsoportosítás” (orr/ kipufogógáz), vegyes csoportosítás (szem - fül – orr/ kipufogógáz) szerint. Fejlesztési területek: - Tapintóérzék fejlesztése - Pontos megfigyelés és térbeli gondolkodás - Az irányok (bal, jobb és lent, fent) pontos felismerése - Memóriafejlesztés - Logikus gondolkodás - Figyelemfejlesztés és koncentrációkészség - Beszéd és szókincsbővítés - A kifejező képesség fejlesztése
Bevezetés
Ezzel a játékanyaggal a gyerekeket arra késztetjük, hogy megismerjék az 5 féle különböző érzékszervünkkel, a környezetünket hogyan ismerjék fel. A játék megmutatja, hogy melyik érzékszervünkkel, érzékkombinációval ismerjük fel a környezetünket, hogyan veszünk róla tudomást. A szimbolikus lap és a -kocka mutatja az 5 érzékszervet illetve lehetővé teszi a leggyakoribb érzékkombináció összekapcsolását (szem/orr) akarva vagy véletlenül. A tárgyakat ábrázoló lapokat csoportosíthatjuk a megfelelő szimbolikus lapokkal. Mivel ezek a lapok nincsenek csoport jegyekkel ellátva, csoportosíthatjuk „primercsoportosítás” (orr/ kipufogógáz), vegyes csoportosítás (szem - fül – orr/ kipufogógáz) szerint. Az érzékszervek és a 7 lap: - Szem: szivárvány, kép, Hold, felhő, közlekedési jelzőlámpa, villám, Csillag - Fül: rádió, ébresztőóra, hangszer, telefon, vízcsepp, állathang, harang - Orr: Frissen nyírt fű, grill, virág, leves, kipufogógáz, szemét, sütemény - Száj: alma, gyógyszer, fagylalt, sajt, citrom, mogyoró, ital - Kéz: ceruza, homok, kaktusz, meleg víz, hideg hóember, szél, kézfogás - Szem/fül: méh, vonat, kutya, favágás, énekes, suttogás, televízió Csoportosítás Először is ismertessük, illetve beszéljük meg az 5 érzékszerv szerint, a lapokon levő képeket: a csillagokat csak nézni tudjuk, a mogyorót ízlelhetjük, és amikor rágjuk, azt halljuk stb. Minden játékos kap egy vagy több szimbolikus kártyát, a játékosok száma szerint. A többi lap az asztalon van szétterítve, a játékosok sorba egymás után elvesznek egy lapot és a megfelelő szimbolikus kártyához rakják, meg is indokolják, hogy miért oda tartozik. Lottójáték Ezt a játékot a fenti szabály szerint játsszuk, de a lapok lefelé vannak fordítva. Aki elsőnek kigyűjt 7 lapot és helyesen indokol, az a győztes. Memóriajáték A szimbolikus lapok nélkül. A tárgyakat ábrázoló lapokat összekeverve az asztalra helyezzük képes felével lefelé. A memória szabályai szerint játsszuk. Párokat kell képezni, melyek ugyanazon feltételeknek felelnek meg. Játék a dobókockával 1 Egy vagy kettő dobókockával játsszuk, és mielőtt a lapot megfordítjuk dobni kell, és ennek megfelelően kell a lapokat megfordítani, a szimbólum vagy a kombináció szerint. Játék a dobókockával 2 Ezt a játékot a lapok nélkül a szabadban vagy bent játsszuk. Egy vagy 2 kockával dobunk sorba egymás után. A játékosnak ez után el kell mondania értelem szerint, hogy az adott szimbólummal mit „érzékel”. Pl. Virágokat látok, érzem a virágok illatát, a virágot meg tudom fogni, stb. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|