|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ügyességi játék, ami fejleszti a gyerekek szem-, kéz koordinációját és a motorikus készségüket.
Gyakorolhatók az állatok testrészeinek elnevezése és közben fejlődik a színfelismerési készségük is. Ki tudja először kirakni a zebrát? Akár utazásra is magatokkal vihetitek, mert a doboz kis helyen is elfér.
A játék elején tegyük ki az összes darabot és a rulettet az asztal közepére.
Minden játékos választ magának egy színt és megpróbálja kirakni a saját zebráját. Mindig azt a puzzle-darabot kell elvenni középről, amit kipörgettünk, ügyelve arra, hogy a szín megegyezzen az először kiválasztottal. A játékot az nyeri, aki a leghamarabb összerakja a zebráját. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|