|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ki lesz az első, aki annyi pontot gyűjt, hogy megnyerje a számversenyt?
Egyszerű matematikai társasjáték gyerekeknek, ahol a dobókockának is szerepe van. Szerencsés dobással, akár a másik játékostól is "lophatunk" számot, így növelve esélyeinket a gyorsabb célba érésre.
Játék a joker kocka használatával:
Ebben az esetben távolítsuk el az egyes számot a játékból. Szükség lesz a joker kockára, ami egy kék csillagot mutat az egyes szám helyett. A számokat, a joker kockát és a számos dobókockát tegyük az asztal közepére (a pöttyös dobókocka nem kell ebben az esetben). Minden játékos kap egy játéktáblát és egy bábut. A játék menete: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Ő az első dobással meghatározza a cél számot (a számokat tartalmazó dobókockával történő dobással). Ezután dobhat a joker kockával. Ha számot dob akkor felveheti azt a számot az asztal közepéről. Ha az első játékos joker szimbólumot dob akkor sajnos üres kézzel távozik és a következő játékos jön. A játékosok ezután sorban dobnak a joker kockával és gyűjtik a kidobott számokat. Aki ki tudja tenni a célszámot az összegyűjtött számaiból (pl: célszám 7, és a játékosnak van egy 3-as és egy 4-es száma ) előre léphet a tábláján. A kidobott célszám mellett lévő pöttyök száma megmutatja, hogy egyet vagy kettőt léphet előre. A felhasznált számokat vissza kell tenni az asztal közepére. Amikor valaki kirakta a célszámot, akkora következő játékos dob egy újat a jokert kockával történő dobása előtt. A joker szimbólum dobása esetén játékosnak lehetősége van ellopni egy számot valamelyik játékostársától, ezzel megkönnyítve magának a célszám kirakását. A játék vége: A játékot az nyeri, aki először ér a bábujával a játéktábla végére. Játék a dobókocka használatával: Ebben az esetben minden szám játékban marad és a normál dobókockát használjuk a joker kocka helyett. Az összes számot a normál és a számos dobókockát helyezzük az asztal közepére. Minden játékos kap egy játéktáblát és egy bábut. A játék menete: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Ő az első dobással meghatározza a cél számot (a számokat tartalmazó dobókockával történő dobással). Ezután dob a normál kockával és felveszi a kidobott számot az asztal közepéről. A játékosok ezután sorban dobnak a normál kockával és gyűjtik a kidobott számokat. Aki ki tudja tenni a célszámot az összegyűjtött számaiból (pl: célszám 7, és a játékosnak van egy 3-as és egy 4-es száma) előre léphet a tábláján. A kidobott célszám mellett lévő pöttyök száma megmutatja, hogy egyet vagy kettőt léphet előre. A felhasznált számokat vissza kell tenni az asztal közepére. Amikor valaki kirakta a célszámot, akkora következő játékos dob egy újat a normál kockával történő dobása előtt. A játék vége: A játékot ez esetben is az nyeri, aki először ér a bábujával a játéktábla végére. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|