Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak






Rugós játékok

Olvass a gondolataimban! társasjáték      



Olvass a gondolataimban! társasjáték


Olvass a gondolataimban! társasjáték Olvass a gondolataimban! társasjáték Olvass a gondolataimban! társasjáték Olvass a gondolataimban! társasjáték Olvass a gondolataimban! társasjáték Olvass a gondolataimban! társasjáték


Bruttó ár: 6 130 Ft

     

BE 22740
Olvass a gondolataimban! társasjáték

Doboz méret: szé18 x mé11 x ma3,5 cm
Tartalma:
- 40 db keretes szimbólum kártya
- 40 db keret nélküli szimbólum kártya
Anyaga: karton
2-6 Játékosok száma:
5Ajánlott korosztály:+



Ez a termék jelenleg nincs raktáron!
Ez a termék jelenleg nincs raktáron!

Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Képzeld el, hogy tudsz olvasni mások gondolataiban!
Koncentrálj erősen, tedd fel a megfelelő kérdéseket és legyél Te az első, aki kitalálja a megoldást!

Kártyajáték, melyben a gondolkodás a megfelelő kérdések juttatnak el a sikerhez.

A játék közben az alábbi területek fejleszthetők:

figyelem
logikus gondolkodás
asszociációs készség
auditív memória
vizuális memória
formafelismerés
alaklátás
ismeretbővítés
szókincsbővítés
fő- és alfogalmak ismerete
beszédészlelés
beszédértés
beszédkészség
beszédfegyelem
türelem
társas készségek
Akár utáazásra is magunkkal vihetjük.

A "játékszabály" menüpont alatt különféle játékvariációk olvashatók.
A játék célja:
Képzeld el, hogy képes vagy olvasni az emberek gondolataiban…
Koncentrálj erősen, tedd fel a megfelelő kérdéseket, és hamarosan sikerülni fog.
Alapos megfigyeléssel, okos kérdésfeltevéssel, és az asszociációs készségek segítségével a gyerekek számos állatot, embert, járművet és még sok mást is kitalálhatnak.

A játék menete:
A keretes szimbólumos kártyákat rakjuk ki sorban az asztal közepére, képes felükkel felfelé, úgy, hogy minden játékos számára jól láthatóak legyenek.
A keret nélküli szimbólum kártyákat keverjük össze, és képes felükkel lefelé tegyük a kirakott kártyák mellé egy pakliba.
Haladjunk óramutató járásával megegyező irányba. A legfiatalabb játékos kezd.
Húzzon egy kártyát lefelé fordítva a pakliból, és nézze meg a szimbólumot rajta anélkül, hogy a többi játékos látná azt.
A pakli kártyáin lévő motívumok pontosan megegyeznek a felfordított lapok motívumaival.
Most pedig, a többi játékos megpróbál az első játékos "gondolataiban olvasni" és okos kérdések segítségével kitalálni, milyen szimbólum található a kezében tartott kártyán. Az első játékos csak „igen”-nel, vagy „nem”-mel felelhet a kérdésekre.
Az egyik kihívás a gyerekek számára a megfelelő kérdések kigondolása, míg a másik abban rejlik, hogy eldöntendő kérdéseket tegyenek fel, úgy kérdezzenek, hogy az első játékos csak „igen”-nel, vagy „nem”-mel válaszoljon.
Példák kérdésekre: - "Állat/ személy/ kerekes valami (jármű) van a kártyán?" - "Piros/sárga/zöld dolog van a kártyán?" - "Az az állat/jármű ilyen hangot ad ki…?"
A kérdéseknek nem feltétlenül szükséges a forduló sorrendjét követniük.
Amint egy játékos kitalálta a megfelelő szimbólumot, elveszi a hozzá tartozó keretes kártyát az asztalról.
Ezt követően már nem lehet több kérdést feltenni.

A játék vége:
Az a játékos nyer, aki három szimbólum kártyát gyűjt össze.
A győzelemhez szükséges kártyák száma lehet több vagy kevesebb, a játékosok számától, és a gyermekek koncentrációjának időtartamától függően.

További játékvariációk:

Haladó játékosoknak

A játék a fenti leírás alapján zajlik. A játékosok által feltehető kérdések száma viszont korlátozva van, pl. kettőre. Ez különösen lényegessé teszi a gyermekek számára, hogy a megfelelő kérdéseket tegyék fel – ami azt jelenti, hogy alaposan át kell gondolniuk kérdéseiket, és figyelemmel kell követniük a kérdéseket és válaszokat.
A játékosoknak a legvégén kell kitalálniuk a szimbólumot, miután minden játékos feltette a megengedett számú kérdését.
Az a játékos, aki kitalálja, kap egy pontot. A kártyapaklit ismét megkeverjük.
Az lesz a nyertes, aki elsőként szerez 5 pontot.

Kezdőknek és fiatalabbaknak:
A kártyák öt különféle kategóriába sorolhatók:
Állatok: ló, kutya, madár, méh, béka, hal, oroszlán, csiga.
Emberek: doktornő, tűzoltó, munkás, sportolónő, kisbaba, nagymama, férfi, nő.
Ételek: fagyi, szendvics, alma, paradicsom, eper, banán, répa, sajt.
Járművek: autó, motor, kerékpár, hajó, repülő, vonat, busz.
Tárgyak: nap, ház, hóember, könyv, paletta, cipő, homokozó, hátizsák, ásó.
A játékot megkönnyíti, ha a kizárás elvén találgatnak a gyerekek.
Amint egy kategória (pl. állatok) kiesik egy kérdés alapján, az ebbe a kategóriába eső összes kártyát levehetjük az asztalról.
Ez nemcsak rövidíti a játékidőt, hanem megnöveli a helyes tipp lehetőségét is.

Memóriajáték (Kor: 4+):
Mivel minden szimbólumos kártyából két ugyanolyan van, azzal a különbséggel, hogy az egyik kártya keretes, a játék memóriajátékként is használható.
Több vagy kevesebb párral is játszhatunk, a gyermekek korától és a játék tervezett nehézségi szintjétől függően.

Rajzolós játék (Kor: 4+):
A kártyákat az első verzióhoz hasonlóan kiterítjük. Szükség lesz még papírra és ceruzára.
Az első játékos húz egyet a pakliból, és lerajzolja az általa húzott szimbólumot.
A másik gyermek megnézi az asztalra kiterített kártyákat, és kitalálja, melyik szimbólumról van szó.

Kvartett (2 vagy 4 játékos, kor: 6+):
Ehhez a változathoz 32 kártya (4 kategória) szükséges. A kártyákat megkeverjük, és szétosztjuk a gyermekeknek.
Ha két gyermek játszik, a fennmaradó lapokat pakliba rendezzük.
A játékosoknak 4 db-os sorozatokat kell gyűjteniük a kártyalapok cserélgetésével.
Kirakhatnak 4 db egy kategóriába tartozó vagy 4 db különféle kategóriába tartozó lapot.
A játékosok egymást kérdezik, pl: „Nálad van a ház?” Ha a játékosnál van az a kártya, át kell adnia a másik játékosnak. Ha nem, a következő játékos jön.
Amint egy játékosnak megvan a teljes kvartettje, képpel felfelé az asztalra teríti.
Az a játékos nyer, akinek a játék végére a legtöbb kvartettet sikerül összegyűjtenie.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Olvass a gondolataimban! társasjáték
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 930 Ft
     

Morphy logika
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 13 430 Ft
     

Érzékszerveink
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 9 290 Ft
     

Első társasjátékom - A három kismalac, GOULA 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 8 120 Ft
     

Iskolás vagyok!
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 490 Ft
     

Logikai játék - Szörnyecskék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 9 630 Ft
     

Forgó-Egyensúlyozó Ülőke (sárga) 12 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft
     

Képes történetek - Hogyan tehetném jóvá?
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 9 910 Ft