|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A kis varázsmanók egy titkos sűrű erdő közepén, egy széles réten élnek.
Senki sem láthatja őket. De itt és most, hallhatod őket, ha jól figyelsz. Ha itt-ott csendes kuncogás hallatszik, és rendszeres időközönként tompa "puffanás" hallható, valószínűleg kedvenc játékukat játsszák, színes varázsgömböket pattogtatnak, majd eltűnnek. De csak az a szerencsés manó nyeri a játékot, aki a végéig meg tudja tartani a labdáit.
Előkészületek:
Helyezzük a lyukacsos, fa játéktáblát a rácsra, hogy megnyissuk a manók játszóterét. Osszuk el véletlenszerűen a lyukakban a színes szivacslabdákat. 5 lyuk fog üresen maradni. Minden játékos húz egyet a 4 db kék színű (zöld ruhás manó) kártya közül (labdák képei lefelé fordítva). Úgy nézi meg, hogy a többiek ne lássák az ő labdájának a színét, megjegyzi, majd maga elé rakja lefordítva. Ezután a játékos megpróbál a lehető leghosszabb ideig a játékban maradni a saját színével, és eltüntetni a többi labda színét. 2, vagy 3 játékos esetén a felesleges kártyákra nincs szükség, azok elrakhatók. Keverjük meg a 34 db akciókártyát. Minden játékos húz 2 db kártyát és lefordítva maga elé leteszi az asztalra. A maradék kártyát szintén lefordítva letesszük az asztalra. Minden játékos megnézi az akció kártyáit. Játékmenet: Miután a kártyákat kiosztottuk, és minden játékosnak van egy színes kártyája és 2 akció kártyája, a legfiatalabb játékos kezd és kijátssza a két akció kártyája egyikét. A kártyát képpel felfelé helyezi a pakli mellé, elvégzi a műveletet, és új kártyát vesz a pakliból. Minden játékosnak mindig 2 akciókártyája van a kezében. Akció kártyák: Egyik, vagy másik (két félből álló labda): Ezzel a kártyával a rajta szereplő két szín egyikének megfelelő labdát lehet lenyomva eltüntetni a tábla alá. Egymás mellett (két labda van a kártyán egymás mellett): Ha a játékos a kártyán szereplő kombinációt megtalálja a táblán, akkor az egyik labdát lenyomhatja. Átlósan (két labda átlósan van a kártyán): Ha a játékos a kártyán szereplő kombinációt megtalálja a táblán, akkor az egyik labdát lenyomhatja. Joker (négy részre osztott labda): Bármelyik színű labdából lenyomhat egyet a játékos. Pattintsd a labdát (pattanó labda a kártyán): Ezzel a kártyával bármelyik labda levehető a tábláról. Minden játékos megjegyzi a labda helyzetét a táblán. Most a játékosnak 3 próbálkozása van, hogy a labdát a táblára tudja az asztalról pattintani. Ha a labda egy üres lyukba érkezett, akkor bármelyik szomszédos labdát lenyomhatja a játékos. Ha a játékosnak nem tetszik a labda új pozíciója, és még van 3 próbálkozásából hátra, akkor megkísérelheti újra. Amennyiben 3 kísérletből nem sikerül üres lyukba pattintania a labdát, akkor az eredeti helyére vissza kell helyeznie. Nem szomszédos (négy részre osztott labda, mellette üres helyek a kártyán): Ezzel a kártyával. bármelyik labdát kiválaszthatja a játékos, melynek vízszintesen, vagy függőlegesen nincs közvetlenül szomszédja, üres lyuk van mellette. A kiválasztott labda a szélén is lehet. Ha játékos kezében lévő akciókártyák egyikét sem tudja használni, akkor eldobhatja őket és húzhat két újat a pakliból. Ha egy játékosnak nem marad a saját színéből több labda a táblán, akkor kiesik. A maradék akciókártyáit eldobja. Ha a pakli mind felhasználásra került, akkor az eldobott lapokat keverjük újra. A játék vége: A játék akkor ér véget, amikor a táblán csak egy játékosnak marad egy vagy több labdája. Játék variációk Minden játékos kiválasztja, hogy melyik színű labdával szeretne lenni. Ezt a módot a fiatalabb játékosokkal játszhatjuk. Játék közben beszélgethetünk a manó varázslatos világáról. Melyik a kedvenc mesebeli szereplő? Melyek a különleges képességeik? A törpék tudnak úgy repülni, mint a tündérek? ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|