|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
Oktatási cél:
- Figyelemfejlesztés és koncentrációkészség - Gyors reakció - Formák és ezek kombinációjának pontos felismerése Alkalmazhatjuk: - Óvodában - Iskolában - Fejlesztőterápiában Bevezetés A játékosok egyszerre dobnak mindhárom dobókockával és mindenki keresi azt a lapocskát, melyen ezek a formák megtalálhatók. Különböző variációk kínálnak változatosságot és jó szórakozást idősebb gyerekek és felnőttek számára is. A játék előkészítése Az összes játéklapocskákat a kendőre tesszük a (a Variáció 3-nál nem) képes felükkel felfelé. Variáció 1 A játék kezdése előtt határozzuk meg, hogy mennyi lapocskát kell gyűjteni. Pl. aki elsőnek összegyűjt 5 lapocskát, megnyerte a játékot. A lapocskák a formák különböző variációit mutatják. Egyesek csak egyetlen formát, mások 2 vagy 3 különböző formát. Nos, a legfiatalabb játékos kezd és mindhárom kockával dob. A formáknak megfelelően meg kell keresni az azonos formákat ábrázoló lapocskákat. Ha a dobás 3 egyforma ábrát mutat, akkor azt a lapocskát keressük, melyen ez az egyetlen ábra van. Aki elsőnek megtalálta a lapocskát, megmutatja a többi játékosnak, és maga elé teszi. Ezután jön a következő játékos. Variáció 2 A fent leírtak szerint játsszuk, csak itt nem vesszük el a lapocskát, hanem rámutatunk, és egy idősebb játékos egy pontlistát vezet. Ennél a játéknál megállapodhatunk a játékidőben, pl. 10 percben. Aki ez idő alatt a legtöbb pontot gyűjti, az nyeri a játékot. Alkalmazhatunk más megoldást is, mint például zsetont, ami lehet bármi. Variáció 3 A játéklapokat egyenlő részben szétosztjuk a játékosok között. Ezek a játékosok előtt vannak, képes felükkel felfelé. Ezután kezdődik a játék, és az a játékos, akinél a dobáskombinációnak megfelelő lapocska megtalálható ráteszi a lapot a kendőre. Akinek elsőként elfogytak a lapocskái megnyerte a játékot. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|