|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játékosok csak azt a cukorkát vehetik le a játéklapról, amelyiken mindhárom dobókocka színe szerepel. Győztes az, aki a legtöbbet gyűjti össze.
Egyéb fejlesztési terület: - reakcióidő fejlesztése - koncentráció fejlesztése.
A cukorkákat keverjük össze és szórjuk szét őket a padlón a színes oldalukkal felfelé. A dobókockákat tegyük a cukorkák mellé.
Játéklehetőségek: 1. Ebben a variációban a játék kezdete előtt el kell dönteni, hogy hány cukorkát kell összegyűjteni a győzelemhez. Minden cukorka három szín kombinációjából tevődik össze. A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Dob egyszerre mind a három dobókockával. A cél, találni olyan cukorkát, amely színe a kidobott három színből tevődik össze. Aki leggyorsabban talál ilyent, megmutatja a többieknek, majd magához veszi. A játékosok sorban dobnak a dobókockákkal. 2. A fenti említettekkel megegyező módon kivéve, hogy ha valaki megfelelő cukorkát talál, azt nem veszi magához, hanem pontot kap érte. A pontokról listát kell vezetni. A játék előtt el kell dönteni, hogy meddig tart a játék pl. 10 perc. A játékot az nyeri, akinek a játék végére a legtöbb pontot sikerül összegyűjtenie. 3. A cukorkákat egyenlő számban osszuk szét a játékosok között. Ők ezeket maguk elé helyezik. Ezután sorban dobnak a dobókockával. Aki megtalálja a dobott színeknek megfelelő cukorkát a sajátjai közt, az azt a játékmezőre helyezi. A játékot az nyeri, akinek először elfogynak a cukorkái. Itt is szabható időkorlát, hogy ne nyúljon túl hosszúra a játék. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|