|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A mintakártyák térbeli reprodukálása csak a mágneses karikák két pólusának vonzó illetve taszító tulajdonságait kihasználva lehetséges.
Fejlesztési területek:
- figyelem - vizuális és manuális koordináció - térlátás - finommotorika - színek megkülönböztetése - mágnesesség felfedezése A játék játszható szabadon illetve a mintakártyák használatával. A mintakártyák 1-70-ig számozottak nehézségi fokuk szerint. 1-12 (zöld csíkos) egy vagy két korong használata 13-34 (kék csíkos) három korong használata 35-70 (piros csíkos) négy korong használata A játékban 2 torony és 8 korong van, így egyszerre két gyerek is tud játszani. Játéklehetőségek: 1. Kezdetben a gyerekek csak ismerkedjenek a toronnyal és a korongokkal. Szabadon tegyék a korongokat a toronyra, felfedezve ezzel a mágnesességet. Először egy, majd kettő, három illetve négy koronggal próbálkozzanak. 2. Miután a gyerekek megismerkedtek a játékkal, kapnak egy-egy mintakártyát. Először könnyebbeket, később nehezebbeket. A kártyát a tartóba állítják és lemásolják a rajta látható mintát, figyelembe véve a színeket és a korongok közti távolságokat. Ha az egyik oldalon lévő feladatot megoldották, megfordítják a kártyát és jöhet a másik. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|