|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
DIDAKTIKAI CÉLOK
- Memória fejlesztés valódi állatfotókkal. - A gyerekek megismerik a gerinces állatok különböző csoportjait: emlősök, madarak, halak, hüllők és kétéltűek. - A gerinces állatok csontvázrendszerének és különbségeinek felfedezése. - A figyelem, a megfigyelés, a megkülönböztetés és az osztályozási képesség fejlesztése. - Javítja a vizuális és térbeli memóriát. Gazdagítja a szókincset azáltal, hogy a játék során a gyerekek megtanulják az állatok neveit és azok fő csoportjait, továbbá gyakorolhatják a mondatalkotást is azáltal, hogy a kártyákon szereplő képekhez kapcsolódóan mondatokat, történeteket találhatnak ki.
A játék megkezdése előtt javasolt a kártyákat képpel felfelé fordítani, és az állatokat a csontvázukkal összepárosítani.
1. Tegye le az összes kártyát képpel lefelé. 2. A legfiatalabb résztvevőtől kezdve sorban két kártyát fordítanak fel. a. Ha egy állat és annak csontváza alkot egy párt, akkor megtartjuk a kártyapárt, és további két kártyát fordítunk fel, hogy újabb párokat keressünk. b. Ha nem alkotnak párt, akkor képpel lefelé hagyjuk őket ugyanott, és a következő játékos következik. 3. A játék akkor ér véget, amikor már nincs több kártya az asztalon. 4. Az a résztvevő nyer, akinek több kártyája van. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|