|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
LOGOPÉDIAI CÉLOK:
- A helyes légzés kialakítása érdekében a fújás intenzitásának és irányának szabályzása - A beszédet befolyásoló szervez izmainak erősítése. Két szórakoztató helyszín, amelyek segítik a fújási képességek gyakorlását: az intenzitást, az erőt és az irányítást az optimális légzési minták kialakítása érdekében. Egyedül vagy párban is játszható.
A JÁTÉK LEÍRÁSA ÉS MENETE
Helyszínek és akadályok: Két különböző helyszín van: - A dzsungelben. Akadályai a kaméleon, a papagáj és az azték maszk. - A strandon. Akadályai a cápa, a pálmafa és az elemlámpa. Lehet játszani akadállyal vagy a nélkül. Az akadályoknak két funkciójuk van: egyrészt izgalmassá teszik a játékot, megnehezítik a labda átjutását az ajtón, amikor egymásnak ütköznek; másrészt megkönnyítik az útvonalat, ha megállítják a labdát, amikor a félúton nekik ütköznek, és ez lehetővé teszi a játékos számára, hogy ismét levegőt kapjon az útvonal befejezéséhez. A játék menete önálló játék esetén, pároknak vagy kis csoportok részére: Minden helyszínnel egyedileg (1 helyszín) vagy párban (2 helyszínnel együtt) lehet játszani. Ha párban játszunk, akkor felcserélhetjük a helyszínt (dzsungel-strand), vagy játszhatunk ugyanazzal a forgatókönyvvel (dzsungel-dzsungel vagy strand-strand). Csoportban is játszhatunk, úgy hogy előre megegyezünk a sorrendben. A játék előkészítése: 1. Kövessük a kiválasztott helyszín vagy helyszínek összeszerelési útmutatásait.. 2. Helyezzük az akadályzsetonokat a helyszínen lévő nyílásba. Az önálló játék célja: Irányítsuk a labdát a helyszín másik oldalára, és a legkevesebb fújással jussunk át az ajtón / bejáratokon. Párban játszott játék célja: Irányítsuk a labdát a helyszín másik oldalára, és a legkevesebb fújással jussunk át az ajtón / bejáratokon. Aki többször képes megcsinálni az nyer. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|