Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak






Puzzle Játékok

Intelligencia fejlesztése játékosan!      



Intelligencia fejlesztése játékosan!


Intelligencia fejlesztése játékosan! Intelligencia fejlesztése játékosan!


Bruttó ár: 14 000 Ft

     

AKR 20005
Intelligencia fejlesztése játékosan!

Tartalma:
- 64 db nyolcszögletű feladatkártya (9x9 cm)
- 64 db kirakókártya
Anyaga: karton
1+ Játékosok száma:
5Ajánlott korosztály: - 10



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
FEJLESZTÉSI TERÜLETEK:
- Verbális-nyelvi intelligencia
- Logikai-matematikai intelligencia
- Vizuális-térbeli intelligencia
- Zenei intelligencia
- Testi-kinesztikus intelligencia
- Intraperszonális intelligencia
- Interperszonális intelligencia
- Természeti intelligencia

DIDAKTIKUS CÉLOK
o Felfedezni, hogy nem egyetlen intelligencia létezik.
o Megismerni az összetett intelligencia elmélet 8 intelligenciáját (Howard Gardner).
o Felkelteni a különböző intelligenciák iránti érdeklődést.
o Azonosítani az intelligenciákat, amelyek dominálnak az egyes emberekben és az önismeret fejlesztése.
o Az együttműködés, a segítőkészség és a csapatmunka ösztönzése.
o Az interdiszciplináris csapatok előnyeinek megismerése.
o A kreativitás és a képzelőerő fejlesztése.

Verbális-nyelvi intelligencia
- Tartalma: Képes hatékonyan kifejezni és megértetni az ötleteit a nyelv segítségével. Képes a szavakat szóban és írásban egyaránt használni.
- 1. kihívástípus (1-4. kártya): Ki kell találni egy eredeti történetet a kártyán megjelenő képek segítségével.
- 2. kihívástípus (5-8. kártya): Meg kell figyelni a képeket és jelezni, hogy melyik tér el a többitől. Meg kell indokolni a választ. (Pl. sárgarépa, mert a föld alatt terem.)

Logikai-matematikai intelligencia:
- Tartalma: Képes gyors szellemi számítások végzésére, matematikai problémák megoldására, tudományos módszerek használatára, induktív és deduktív érvelésre, valamint numerikus vagy logikai minták meghatározására.
- 1. kihívástípus (9-12. kártya): Ki kell jönnie a kártya alján lévő számnak vagy mennyiségnek a kártya felső részén szereplő számokból vagy mennyiségekből. A megfelelő műveleteket kell használni.
- 2. kihívástípus (13-16. kártya): Ki kell választania egy lehetőséget a sorozat folytatásához és elmagyarázni a választ.

Vizuális-térbeli intelligencia
- Tartalma: Képes a térbeli problémák megoldására, az egyforma képek különböző perspektíváinak felismerésére és képes fejben forgatni az objektumokat. Képes az ötletek vizualizálására, és meg tudja azokat tervezni vagy rajzolni három dimenzióban.
- 1. kihívástípus (17-20. kártya): Melyik forma illeszkedik a lyukba? Meg kell indokolnia a választ. (Például C. ábra, balra fordítva)
- 2. kihívástípus (21-14. kártya): Induljon ki a nyílból és derítse ki, melyik betűhöz vezeti el a labirintus. (Például B-hez vezeti el).

Zenei intelligencia
- Tartalma: Képes a zene, az éneklés, a hangszerek megértésére, megkülönböztetésére és kifejezésre a segítségükkel, könnyedén képes zenei darabok olvasására és komponálására.
- 1. kihívástípus (25-28. kártya): Reprodukálja a bemutatott ritmust. Mindegyik pontnál a tenyerével és mindegyik oszlopnál két ujjával kell az asztalon ütnie ritmust.
- 2. kihívástípus (29-32. kártya): Elénekel egy dalt, ami a képhez kapcsolódik (Pl. Boldog születésnapot)

Testi-kinesztetikus intelligencia
- Tartalma: Képes a testét precíz mozgások és tevékenységek végzésére használni a kitűzött cél elérése érdekében. Használja a testi képességeket, mint az erőt, a sebességet, a hajlékonyságot, a koordinációt és az egyensúlyt.
- 1. kihívástípus (33-36. kártya): Elvégzi a kártyán szereplő mozdulatokat, és megismétli a jelzés szerint (Pl. “x3” = háromszor kell megismételni).
- 2. kihívástípus (37-40. kártya): Felveszi a karakter pozícióját és megpróbál 5 másodpercig ebben a helyzetben maradni.

Intraperszonális intelligencia
- Tartalma: Képes megismerni mindazokat az aspektusokat, amelyek önmagunkhoz és a gondolkodásmódunkhoz, az érzéseinkhez és a cselekedeteinkhez tartoznak. Ez az önismeret, amit magunkról tudunk.
- Kihívás (41-48. kártya): A két kép közül melyikkel tud jobban azonosulni? Próbálja meg elmagyarázni, hogy mi tetszik, vagy mit szeret a választott lehetőségben. Kezdheti például azzal, hogy „jobban azonosulok...” vagy „jobban tetszik...”. Például jobban azonosulok a kutyához, mert szeretem, ha körülvesznek az emberek, mindig szeretek játszani és szófogadó vagyok.

Interperszonális intelligencia
- Tartalma: Képes optimális módon interakciót folytatni másokkal, figyelembe véve, hogyan érzik magukat, képes vezetni egy csapatot és odafigyelni az igényekre.
- Kihívás (49-56. kártya): Több játékos segítségével (2-8) bemutatja a kártyán megjelenő betűt, számot vagy jelet. Képesnek kell lennie arra, hogy koordinálja az összes játékost a cél érdekében

Természeti intelligencia
- Tartalma: Képes arra, hogy érzékelje, megkülönböztesse és kategorizálja a különböző élőlények, természeti jelenségek vagy különböző környezetek vagy élőhelyek közötti kapcsolatokat. Ismeretet szerez a természetről és a környezetről.
- Kihívás (57-64. kártya): Felismeri, milyen közös elemei vannak a kártyákon látható képeknek (pl. hideg éghajlaton élő állatok)

1. játékforma – Interdiszciplináris módszer

A cél a nyolcszögletű intelligencia kirakó megfejtése egy-egy darabkával minden színből (egy darabka minden intelligenciához). Egyénileg vagy 2-5 játékosból álló csapattal is játszható.
1. Elmagyarázzuk a különböző intelligenciákat és az egyes intelligenciákhoz kapcsolódó ikonokat és színeket a kártyákon.
2. Előlappal lefelé fordítjuk a kártyákat 8 különálló pakliba, intelligenciák alapján.
3. Eldöntjük, hogyan következzenek egymás után a játékosok vagy a csapatok.
4. Az első játékosnak vagy csapatnak vennie kell egy kártyát a kiválasztott pakliból, és hangosan ki kell mondania, melyik intelligenciához tartozik a kihívás, amit végre kell hajtania. Azután megfordítja a kártyát és megpróbálja megoldani a kihívást. Ha csapatban játszanak, eldönthetik, hogy közösen oldják meg vagy csak az egyikük.
5. Ha teljesítik a kihívást, kapnak egy kirakódarabkát azzal az intelligenciával, amivel dolgoztak, ellenkező esetben a következő körben újra megpróbálhatják.
6. A következő játékosra vagy csapatra kerül sor.
7. Az a játékos vagy csapat nyer, aki először rakja ki a teljes kirakóst az összes intelligencia egy-egy darabjával.

2. játékforma – Egy intelligencia szakértője

Az egyes játékosok vagy csapatok célja az, hogy egyetlen intelligencián dolgozzanak az egyes játékok során.
1. Előlappal lefelé fordítjuk a kártyákat 8 különálló pakliba, intelligenciák alapján.
2. Körönként minden csapat húz egy kártyát a saját intelligenciája paklijából és megpróbálja megoldani a kihívást. Ha sikerül nekik, kapnak egy kirakódarabkát az intelligencia színével.
3. Ezután a következő csapatra kerül sor, és így tovább.
4. Az a csapat nyer, akik először szerzik meg a saját intelligenciájuk mind a 8 darabját, és kirakják a nyolcszögletű kirakóst.

*Megjegyzések: Az egyes csapatokhoz rendelt intelligencia szabadon választható vagy a is kiválaszthatja, aki vezeti a játékot. A cél az, hogy lecserélje az intelligenciát minden játék után, hogy különböző intelligenciákon dolgozhassanak.

Egyénileg is lehet játszani, hogy megismerjük az egyes emberek erősségeit és domináns intelligenciáit valamint javítsuk és fejlesszük a kevésbé kiemelkedőket.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Intelligencia fejlesztése játékosan!
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 490 Ft
     

Dominó - Az idő-délelőtt
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 14 150 Ft
     

Mágneses torony
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 050 Ft
     

Átlátszó geometriai építő
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 490 Ft
     

Dominó - Az idő-délután
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft
     

Képes történetek - Egy nap Flo-val
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft
     

Csináljuk közösen!
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 020 Ft
     

Mágneses számoló rudak
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 4 350 Ft
Akciós ár 3 070 Ft