|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Blokkold a piros autót, mielőtt az agyad blokkol!
Zárd el az utcákat és akadályozd meg, hogy a bűnöző elhagyja a várost. A 60 lehetőség órákig tartó élményt nyújt fiataloknak és időseknek egyaránt. Logikusan kombinálj a térbeli elhelyezésekkel. Ne úgy, mint a filmen, hanem még jobban.
Oktatási cél:
• Pontos megfigyelés • Logikus gondolkodás • Finommotorika fejlesztés Alkalmazható: • Iskolás korban • Fejlesztéseken • Speciális iskolákban Javaslat szülőknek és pedagógusoknak: • Építés közben a gyereknek ne segítsen. • Indirekt módon, kérdések feltevésével segítheti munkáját. • A javasolt fokozatokat tartsuk be, hogy fontos ismeret ne maradjon ki. A játékszabály 1. Válassz egy feladatot és helyezd el az épületeket és a piros autót úgy, ahogy a feladatban meg van adva. Feladat közben ezeket a kirakókat NEM mozdíthatod el. 2. Helyezd a 6 rendőrautót úgy a játéktérre, hogy a piros autó ne tudjon elmenekülni. - a piros autó nem menekülhet a rendőrségi autókon és az épületeken keresztül. - a piros autó nem menekülhet kereszt irányban sem. 3. Csak egy jó megoldás van. Az összes rendőrautó legyen a játéktéren, akkor is, ha nem blokkolod vele a piros autó útját. A RoadBlock logikai gondolkodó játék. Ha először jól átgondolod a lépést, gyorsabban megoldhatod a feladatot, mint ha csak „szerencse fel”jelszóval cselekednél. Ezért alaposan figyeld meg a feladatot, keresd meg a „gyengepontot”. Előfordul, hogy ugyanarra a helyre több kirakóelemet is tehetünk, ugyanakkor egy kirakó több helyre is kerülhet. A játékot 4 nehézségi csoportra osztjuk Kezdő: feladtok 1-15 Haladó: 16-30 Szakértő: 31-45 Mester: 46-60 A feladatokat és a megoldásokat lásd a könyvben. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|